☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Ååååååå - det kniper og kniper og er så vondt, det surkler i magen, det rumler høyt og magen er såååå oppblåst!!! Bivirkningene fra pergoen kom tidligere denne gangen enn forrige gang... Begynte i går på dag 3, humøret svinger voldsomt kjenner jeg, men ingen synsforstyrrelser ennå, det fikk jeg forrige gang, som en annen her inne sa; synet henger litt igjen fra lys til mørke - litt ubehagelig, men hva går man ikke gjennom for å få en liten spire, hehe =) Husker godt at jeg slet med mageknip og diare første gang, hadde helt glemt det inntil i dag, nå sliter jeg litt kjenner jeg - puhhhh!!! Var jo forberedt på bivirkningene, men samtidig ikke... Ha en strålende fin helg jenter =) Klem fra
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Uffda, stakkars deg:/ merket selv ikke noe til dette, men nå går jo du på dobbel kur. Håper det går snart over og at du sitter igjen med en deilig gevinst om ikke så lenge slik at alt dette er verdt det:) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå