opsi fødeklar Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Jeg selv venter nummer 5. Helt surrealistisk, men det skal gå bra. Det blir keisersnitt og sterilisering på en gang. Jeg gruer til reaksjonene og det enda jeg er gift, og har fire barn som skikker seg godt og som har det utrolig bra. Åssen er det med dere? flere som venter nummer 5? eller som får to tette?
Gjest Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 jeg venter nr.3,vet ikke helt reaksjonene på det med å få mange barn=) jeg skal stoppe etter nr.3 hehe,synes det blir nok for meg..men kanskje jeg ombestemmer meg;) men man må få lov til å velge hvor mange unger man vil ha selv,det mener nå jeg da... det er ingen som skal nekte deg det,og om noen kommer med en komentar så er det bare å overse de eller svare de tilbake=) lykke til med nr.5,barn er hærlige vesener hehe=)
opsi fødeklar Skrevet 22. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2009 Jeg tok test i går, har ikke hatt mens på ei stund pga annen sykdom, så jeg vet ikke hvor langt jeg er jeg da. Skal på ul til uka så det blir spennende.. Veksler mellom hysterisk latter og å være svært rolig her...
glad i mange barn Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 vel et råd...bry deg overhode IKKKe va andre mener og syns,folk må bestemme sjøl om hvor mange barn de vil,og ønsker å ha,dette er individuelt mellom personer ,noen er fornøyd med tre og andre med to o andre med 5 osv....vi for den saks skyld,har alltid hatt ønske om stor familie og mange barn,vi koser oss med det og har det helt topp,hver enkel er planlagt og ønsket,men for hver vi har fått har vi fått reaksjoner,alltid negative komentarer både fra fam og arb plass, vet dere ikke att barn skal følges opp,de koster penger,har det ikke hørt om prevensjon,er dere med i en sekt,skal dere åleine befolke verden,husk du må ha energi til dette,er det ikke travelt,slitsomt osv osv....bla bla bla.....men vi bryr oss over hode ikke,det er våres barn ,vi skal ta oss av de sjølv og det gjør vi,vi kunne ikke tenke oss å være foruten en av de,de koser seg med mange søsken,alltid noen å leke med,vi trives alle og har det ufattelig bra,så skjønner ikke att folk bryr seg,og heller er det ikke travelt,eller slitsom,det er jo slik vi vil ha det jo,dette ønsket vi jo,,,,så....nei gled deg over dine 5 barn,godt å høre att andre våger å få mange barn i dag,det virker jo som en styggedom nesten mann.....hallo tror folk mener att de skal koste så å så å så,de må ikke ha alt andre har ,de må ikke ha det hotteste,de kan arve ting o tang,det er først av alt foreldrenes holding oppi alt som betyr noe...nei massssssse lykke til,dere vil få det alle tiders, en som venter nr 8.
to-store-to-små-en-liten-en Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Vi og venter nummer 5!Har ikke fått så mange reaksjoner,siden det er mange her vi bor som har fire-fem allerede!Vi tuller litt med det og sier at det er vår måte og sikre alderdommen på.På denne måten kommer vi ikke på gamlehjem,men kan rotere mellom barna, en uke hver med mor og far,før de kan sende oss videre til en av de andre søsknene=)
opsi fødeklar Skrevet 23. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2009 Så deilig å høre.. Og gratulerer begge to med nr 5 og nr 8. Det er godt gjort Det fins jo virkelig ingenting bedre enn å være mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå