Gå til innhold

13 dager over ikm, ingen tr og ingen pos test... Arrrgh!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir snart gal av å vente!!! TR snart to uker på overtid, og har en hel rekke med negative billigtester. Tok en til igår, men gidder ikke engang teste idag. Jada, jeg vet jo at selv om man vanligvis er regelmessig kan det bli en periode der mensen plutselig ikke dukker opp, men har "alltid" 28-30 dagers sykluser, og er på dag 41 idag. Har hatt noen små stikk i magen den siste uken, ellers ingenting som tyder på hverken det ene eller det andre. Jeg blir GAL!

Noen flere som har hatt det sånn? Var dere gravide eller var det noe galt, cyster eller noe slikt...? Blir liksom litt bekymret, blir vel en tur til legen hvis ingenting skjer over helgen. Uff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også 13 dager over IKM.. rtt og slett DRITT. Har negative tester.... Og en super stor magen! Men har funnet ut hvorfor. Har masse luft i magen,hatt luftsmerter i 4uker... Haff...

Syns tanta kan komme så man kan prøve på'n igjen...

Skrevet

Haha, det var jo veldig likt. Har stor mage jeg også, og det er vel luft sikkert, men har ikke hatt noen luftsmerter.. Noe jeg forsåvidt hører er vanlig i tidlig graviditet, så kanskje du er gravid? Hmmm... Ikke vet jeg. EL må jo ha vært sein denne mnd, siden testene våre er negative, men vi kan jo ha blitt gravide for det, og så er det bare for tidlig å teste... Hihi, er jo lov til å håpe! Men nå er jeg ærlig talt lei av å håpe og teste hver dag, så bedre om tanta bare kommer!!!!!

Skrevet

Sist måned ventet jeg 7dager over ikm ingen posetiv test og så kom tanta:( Veldig dumt når syklusen drar så langt ut. Man går jo bare å venter og blir skuffet. Men får håpe du er gravid og bare dorlige tester:) Lykke til.

Skrevet

Jeg hadde også helt regelmessige sykluser på 31 og 32 dager, men etter at vi begynte å prøve på at jeg skulle bli gravid har syklusene mine blitt uregelmessige.....

Skrevet

Ja, vet jo at det kan være jeg som stresser, men jeg tror ikke det er det. Har egentlig tatt det ganske med ro de siste pp, var mer stress de første to pp, og da kom jo TR til tiden. Men så er jo kroppen så komplisert at det ikke alltid er like greitt å tolke den. Har tempet noen sykluser nå, og det ser ut som om jeg har hatt el, og temp er fortsatt høy, selv om jeg hadde en liten dupp over flere dager etter el. Merker jo heller ingenting. Tar nok en test til idag, er 14 dager over nå....

Skrevet

Hvordan er det med deg L+K=Jesper&spire!?!? 2pp forresten?? Testet igjen? Fått mensen?

Skrevet

er nå offisielt 5 uker over ikm, hehe.. (sluttet på minipille tidlig i juni, fikk deretter raskt mens, og ikke hatt siden..) har hatt sex annenhver dag nesten, men verken pos el-test eller gra-test.. så nå er jeg veldig lei av å vente! hver morgen har jeg stikkninger i nedre del av magen, over bekkenet. også vondt der når jeg sitter for lenge. vondt i ryggen.. har hatt dette i over en uke, ingen tegn til mens heller. noen som skjønner hva som skjer med meg??

Skrevet

Ikke vet jeg... Men det kan jo være kroppen din prøver å komme igang igjen uten å ha fått det til enda.. Man får visst el symptomer selv når egget ikke løsner slik det skulle. Da prøver kroppen igjen, og får det til etterhvert som regel.

Her har tanta ENDELIG kommet på besøk idag tidlig, to uker over tiden. Blir nok legetime i høst/vinter på meg. Har prøvd aktivt siden mai/juni, men gått uten p-piller i over ett år uten at det har skjedd noe. Jaja, vi får nå se! Lykke til dere andre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...