*LillaMeg* Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Hvor lenge etter el skal ca. mensen komme? Og hvis man mistenker at man er gravid, når bør man dra til legen? Jeg får bare svake positive streker.. :s Og om man er syk i begynnelsen, (forkjølet\influensa) kan det være farlig for spiren? Jeg har tatt 5svak positive tester de siste dagene, ikm igår, idag var streken liiitt sterkere, men er fortsatt redd det er kjemisk, kjenner og at jeg brygger på en forkjølelse..
Musemor med tre søte små Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 IKM er vanligvis ca 14 dager etter EL, men det kan variere fra person til person. (jeg har 16 dager) Dagens graviditet tester er like silkre som de på legekontoret. Normalt sett så har man første legetime i uke 10-12 (på slutten av 1. tri). Som regel er ikke en liten forkjølelse skadelig for spiren, men får du denne svineinfulensaen ville jeg ha forhørt meg med legen og fått en ekstra sjekk. Gratulerer ;-)
Lotta2010x2012 Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Er du gravid, så blir du nok også tilbudt svineinfluensa vaksine:) Tror nok ikke du trenger å bekymre deg denne gangen. Hvis han var litt sterkere i dag, så går det jo rett vei:) Du kan jo for eks. ta en tidlig ul i uke 7-8, for å se et bankende hjerte, det skal jeg når tiden kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå