Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle på sykehus og ta ultralyd idag, der fant vi bare en MA... 8+1 idag, døde for ca 1 uke siden...

Hadde en MA i aug. ifjor også, og har "jobbet" for å bli gravid siden.. Synest dette er blodig urettferdig !!

Anyways; lykke til til alle her inne !! Kos dere masse med de eventuelle magene deres !! ;))

Jeg kommer nok ikke tilbake før jeg iallefall når 2.trimester..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Skjønner godt at du synes dette er urettferdig, føler med deg! Opplevde noe av det samme i feb.og det er ikke noe særlig!

Vi får jobbe videre og håpe at spiren sitter neste gang på oss begge:)

Lykke til også håper jeg vi ses her inne snart igjen:)

Skrevet

Å nei, så trist, føler så med deg nå. Vel, jeg håper at det kan være en liten trøst at det måtte tre ganger til for oss å få tulla, så ikke gi opp. Vi håper jo veldig på en liten til, at tulla skal få en liten søster eller bror, men jeg kommer også til å være veldig nervøs om vi skulle få det til...

Masse lykke til ihvertfall!

Skrevet

Takk :))

Ja, gruer meg til venting, håp og frustrasjon i mnd framover, håper d går fort, men tok nesten 1 år sist så... *utålmodig*

Og når vi klarer d, så blir d flere mnd i angst...

Damned if u do, and damned if u don't... hehe... hvem sa livet skulle være enkelt??

Hadde d vært mannfolk som var gravide, så er jeg sikker på at abort hadde vært en sjelden ting... *fnys* (ja, litt usaklig!)

Har iallefall liggende albyl-e klar til testen viser pluss, så får vi håpe at d var "bare" d som skulle til i mitt tilfelle... ;)

Lykke til !! Sikker på vi får store flotte mager snart, og nyyyydelige, små babyer i 2010 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...