Gå til innhold

Puh... ikke bare meg!

ooops

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å så godt å se at det er flere enn meg som er godt opp i 30-åra og som venter sitt første barn!

Har kikket litt rundt på forumene og spesielt på 1.tri etter at jeg fant dette ut, men synes det er veldig mange svært unge (og til dels svært naive mht symptomer mm fra "uke1") så jeg ble veldig glad da jeg fant dette forumet.

Godt å kunne prate med andre som er i litt mer lik situasjon.

Jeg er snart 36 og gravid for første gang - helt uplanlagt!

Ser frem til å kunne diskutere ting med dere her fremover

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen inn hit og gratulerer med graviditeten!

Skrevet

Følte meg kjempegammel da jeg ventet min første da jeg var 35. Andre på min alder hadde jo konfirmanter !! Nå er jeg 40 og gravid med nr.3.

Skrevet

Gratulerer!!

Ja, noen er til og med godt opp i 40-åra og venter sitt første barn:)).

Jeg rekker å fylle 45 før termin:) så synes egentlig du er ganske *ung*, ti-hi...;) Du har ennå tid til maaange barn:)

Skrevet

Gratulerer:)

Jeg venter også min første - er 37 år. Barndomsvenninna mi blir faktisk bestemor på samme tid som jeg har termin. Snålt å tenke på.

Men jeg føler meg ung nok, takler svangerskapet bra og GLEDER meg.

Skrevet

Gratulerer=) venter mitt 6 barn og er 39 år, har jenter på snart 17 15 og 10, og to engletvillinggutter. Har term i april.

Skrevet

Velkommen inn hit! Godt å ha et forum med damer på "samme alder". Det er ikke til å komme fra at vi har en annen ballast enn yngre mødre, og således også opptatt av andre ting i løpet av graviditeten. Jeg venter mitt andre barn, og var aktiv her også første gangen for et par år siden (var også 36 da jeg fikk min første). Fikk mye nyttig tilbakemelding her inne, så satser på å henge her inne litt nå også :-) Venter nr. 2 i slutten av mars og er nå 38 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...