Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjedelig at så mange er anonyme - så hvem er vi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente 33 år fra Vestfold :-) ett barn på snart 18 mnd.

Skrevet

Hehe, ikkje rart alle er anonyme når ikkje ein gong den som startar ein slik tråd kan kome med nokre ord om seg sjølv ;-p

Ranveig, 27 år, bur ute i havgapet vest for Bergen. Er gift og har to barn på snart 4 år og snart 22 mnd. Er heime med dei, men no har eldste begynt på deltid i barnehage. Eg og lille går i open bhg tre dagar i veka, eldste går to dagar i open hg, to dagar i "vanleg" bhg og har fri om fredagen.

Eg er utdanna fotograf, men har ikkje jobba som det sidan eg var gravid med eldste. Skal vere heime i alle fall eitt år til, lille skal få begynne i bhg neste haust, så ho får det første året saman med broren før han begynner på skulen.

Eg elskar handarbeid (strikkar, heklar, syr) og til ein viss grad matlaging (då helst brød, rundstykke og annan gjærbakst samt supper). Husarbeid er eg IKKJE flink til, mannen tar det meste mens eg f.eks. er ute med ungane. Eg er ei ultålmodig sjel, blir fort irritert, men like fort glad igjen og :o)

Skrevet

Jeg er 34 år og bor i vårt nest nordligste fylke = ) Har jobbet som sykepleier siden 1997, men har endelig fått en pause fra jobben! Går hjemme med vesla som akkurat har fylt ett år, og det har jeg tenkt å gjøre med tom lommebok til februar.

Hvem er du da herola?

Skrevet

Jeg er 22 år og kommer fra Sotra litt utenfor Bergen.. :) Er gift og har 2 barn. En gutt på snart 19 mnd og en jente på snart 4 mnd :)

Skrevet

Jeg er 28 år, gift og har tre barn på 6,5, 5,5, og 15mnd.

Bor i Porsgrunn, Telemark.

De minste går i barnehage og eldste i 2. klasse

Er innom her titt og ofte- blir jo avhengig;)

Jobber 50% og nyter fridagene med husarbeid... Greit å ha noen dager til det så har jeg ubegrenset med tid til barna når de er hjemme;)

Mannen min jobber skift så annenver uke føler jeg meg som alenemor;) Med tre barn er det nok å gjøre- skole som skal følges opp, innkjøring i barnehagen på minste og ballett på jentene på fritiden...

Men elsker å ha noe å gjøre- særlig med barna;)

Skrevet

Jeg er 27 år og er alenemamma til en gutt på 16 mnd. vi bor i trøndelag:)

Skrevet

Glemte helt av å presentere meg selv..hehe;-)

Jeg er 26 år og mamma til jente 13 mnd.

Er utdannet sykepleier og går nå videreutdanning. Har jenta mi hjemme enda. Bor i Trøndelag.

Skrevet

30 år. Gift og 1 jente på 18 mndr. Bor i Møre og Romsdal og jobber i helsevesenet.

Skrevet

Heisann..

Eg er ei jente på 25 år frå ei lita bygd i Sogn og fjordane...Gift og har 3 små barn. Jente på 4.5, gutt på 28 mnd og gutt på 14 mnd...

Utdanna hjelpepleiar, og jobber ved ein sjukeheim.

Glad i å strikke,løse kryssord og vere ute og kose med ungane=)Er veldig sosial av meg,og elskar sammenkomstar.Likar ikkje å sitje åleine ....

Skrevet

Hei:)

Eg e ei jente på 25år som egentlig er fra Sandnes,

men bor på Jørpeland (suldal)

Er gift å har en datter på 15mnd.

Akkurat begynt å jobbe 60% i barnehage,men er egentlig utdannet hjelpepleier.

Datteren min har nettopp begynt til dagmamma som har tilsammen 4 barn hun passer på,å de har det kjempe kjekt i lag:)

Er innom her i ny og ned,er også på mammanett...

Syns det er kjekt å "gi og få råd":)

Skrevet

21 år, bor i oslo. har en sønn på 1 som hadde første barnehagedag i dag og bursdag i går. Jeg studerer sykepleie og er på mitt 2. år:)

Skrevet

Heisann:) Jeg er en 24 år gammel jente som er mamma til en super jente på 21 mnd og samboer med en utrolig fantastisk mann. Vi er opprinnelig fra Nordmøre og Trøndelag, men bor for tiden i Norges nordligste by. (Hammerfest) Jeg er utdannet lærer og arbeider i ungdomskolen.

Skrevet

Toya her :) 21 år. Har Lukas på snart 20 mnd.

Er lærling på barneskole og SFO.

Kjæreste med barnefar, men vi bor ikke sammen, for han studerer i Halden, og vi bor i Moss, så han bor fortsatt hos mor i Fr.stad :)

Skrevet

ei hei=0)

Jeg er 25år samboer og vi har en herlig gutt på 13mnd=0)

Vi bor for tiden i hønefoss men tenker på å flytte tilbake til bærum;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...