Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 ...men føles som jeg har vært gravid leeeeenge. Flere som har det sånn. Begynt å bli skikkelig utafor, trøtt, slapp og svimmel. og i følge sambo\n konstant grinete.... Hyggelige symptomer ;-) Flere som synes tiden går saaaaaakte?
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 ..hvor lenge har du visst at du er gravid da?
Gjest Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Hei tykkemagen.. Ja,sammen symptomer her...+konstant kvalme nesten og sult..tisser hver halvtime så jeg får trim opp og ned trappene! Hadde denne konstante kvalmen + oppkast men førstemann i 8 mnd,så er litt bekymra nå... Tiden går sakte ja...vært godt å tenkt på noe annet enn formen så det gikk litt fortere...hehe...men nok klaging=) Ser frem til 2 trimester og håper det blir bedre=)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Hei Jeg har vist om graviditeten i en uke på mandag, de første 2-3 dagene gikk kjeeeeeempe tregt, men de siste dagene har bare fløyet forbi. Håper det fortsetter å gå fort. Men fra vi begynte prøvingen har jeg bestemt meg for å ikke telle dager, slik jeg gjorde sist, for det er mest sannsynlig 7-8 år til jeg år graivid igjen, å jeg skal derfor bare nyyyte magen og det som hører med
21.april Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 ja skjønner hva du mener. Jeg skjønte at jeg var gravid bare dager etter unnfangelsen så tiden frem til jeg kunne teste var kjeeeempelang. Er 6+4 i dag og har vært kvalm i snart to uker allerede... Siden dette er mitt andre svangerskap ser jeg veldig frem til tiden etterpå siden jeg nå vet hvor fantastisk det er å ha barn:) Tiden går skikkelig sakte nå ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå