Gå til innhold

Endelig kan jeg komme inn hit=)

Plikkert70

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med ny graviditet og velkommen inn hit! Kjempetrist å lese at du mistet tvillingguttene dine. Håper du får ekstra oppfølging nå. Ofte så hjelper det på for å slippe å bekymre seg underveis. Min lege sa i hvertfall at det skulle være unødvendig at man gikk og bekymret seg i lang tid, da var det bedre å få ekstra oppfølginger om at status var ok underveis.

Jeg har termin i slutten av mars, så ikke så langt unna deg.

Krysser fingre for at det går bra med deg denne gangen!

Takk, skal gå til kontroll på st.olavs med tett oppfølging, som lege sa etter den siste samtalen vi hadde med henne etter at vi mistet guttene "du ringer med en gang du blir gravid igjen så skal vi passe ekstra godt på deg" skal på kontroll neste mandag, blir vel ul da for å se hvor mange det er ettersom jeg hadde to sist.

Lykke til videre til deg også=)

Hei. Jeg er har også termin i april. Jeg er helt ny her inne. Det har skjedd litt forandringer siden sist jeg var gravid. Jeg har et barn og han blir 14 år i år :-), så forrige gang jeg var gravid, fantes det ikke internett i min verden. Jeg fikk kreft da sønnen min var halvannet år, og siden da har kroppen hatt sitt å stri med. Men nå føler jeg meg frisk og klar for et barn til. Er akkurat 7 uker på vei i dag. Veldig rart å tenke på. Og veldig mye å tenke på. Jeg fyller 41 før jeg har termin. Håper at alt går bra.

Hilsen Prosjekt 2010

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...