Gå til innhold

UL i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde brun ille luktende utflod på torsdag og har også vært mye plaget med rosa utflod. Var i går 6+3.

Fikk beskjed om at jeg måtte forberede meg på at det hadde gått galt. Kunne ikke se noe foster, men så plommesekken. Legen mente at hun burde ha sett noe når jeg var 6 uker på vei. Men som hun sa ville hun ikke helt utelukke at det forsatt var noe der inne. Skal tilbake på UL om 14 dager hvis jeg ikke har begynnt å blø skikkelig.

Trist og lei, men slikt som dette skjer. Er trist fordi vi hadde brukt nesten 1,5 år på å få til denne lille spiren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du bare er litt kortere på vei enn du trodde?

Skrevet

Krysser fingrene for deg..

Jeg skulle vært 9+5 på min forrige UL og jeg var bare 8+5..Eggløsningstest slo positivt ut 20. dagen etter første mensdagen så dette stemte..Vet hvordan det føles for vi prøvde selv i ca 3 år med nr. 1, og med nr.2 tok det 4,5 år.Men jeg har endometriose så jeg skal være takknemlig at vi fikk det til i det hele tatt...og jeg er det..

Tenk positivt :-)

Skrevet

Uff.. men brun utflod er jo ikke alltid tegn på begynnende abort. Hadde selv brunlig utflod i ca 3 dager rundt uke 6. Har ikke vært til ul, men føler meg jo fortsatt gravid og legen jeg snakket med sa at veldig mange opplever dette i starten av svangerskapet. Som de andre sier er det faktisk mulig at du er mindre på vei en du trodde og at det var derfor hun ikke så noe. Vil ikke få opp forhåpningene dine, men alt håp er jo ikke ute vel?

Forstår godt du er deppa og bekymra, men får bare krysse fingrene for at spiren kommer frem på neste ul:)

Skrevet

mange som er redde for den brune utfloden...men det er jo veldig normalt å ha tidlig i svangerskapet...så lenge du ikke blør og har vondt så har du jo ikke mista enda....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...