Gå til innhold

Beklager, jenter..da sviktet jeg dere igjen :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble dårlig i går igjen..måtte dra hjem fra selskapet etter bare èn time. Tok meg to paracet og la meg på sofaen..der sovnet jeg.

Virkelig lei for det, skulle jo ha spåchat..men det er viktig for meg å være frisk også : ) Skal bestille meg legetime på mandag, så håper jeg snart er kvitt denne plagen. Men logger meg på chatten jevnlig i dag, så skal jeg se på de jeg rekker over. Husk at det er mange andre spåjenter her som kan hjelpe dere også : ) Dere må bare ha litt tålmodighet med i disse dager!

Stor klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig at du ikke er i slaget da. Håper det ordner seg og at de finner ut hva det er!

Skrevet

Ja, slitsomt : ( Lei av å ta smertestillende, spesielt når jeg ikke vet hva som er galt! Men tar sats på at de finner ut av det når jeg får legetime : )

Skrevet

Uff ja, men du får slappe av så godt du kan!

det har uanset ordnet seg med spåchatt de foregående kveldene, selv om du selvsagt har vært savnet!

Vi har faktisk vært flere der inne så mange har blitt spådd for det!

Skrevet

Ja, jeg prøver på det..merkelig nok blir det værst på kveldene, med noen dagers opphold uten smerter.

Det er kjempefint!! Jeg regnet jo med at dere ville være der, det synes jeg er kjempekos : ) Var ikke sikker på om dere andre var int i spåchat, men tenkte det ville være en super løsning! Og det har jo blitt liv på chatten da : ) Synes det er lettere å spå der inne, flott "ordning" som er jeg fornøyd med.

Skrevet

uff da lieela!

Hva er det som feiler deg egentlig? Spør, fordi jeg selv har hatt det som du i mange år, før legene fant ut hva som feilte meg... eller rettere sagt... de fant det aldri ut, det gjorde jeg:)

Håper du føler deg bedre i dag!!

synes chatten har blitt veldig bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...