Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Trenger litt råd fra noen som har vært i en lignende situasjon.. Er 20 år med en sønn på snart 4 mnd og har nettopp funnet ut at jeg er gravid igjen, ikke at jeg skjønner hvordan, har jo godt på p-piller.. Men det store spørsmålet er om jeg og barnefaren er klare for å få en liten til. Våre foreldre mener at det beste er å ta abort, men jeg er så redd for at jeg kommer til å angre veldig.. vet at det kommer til å bli tøft med to så tette, men er så usikker... Noen som har noen gode råd??
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 jeg har to tette,er 11mnd immelom dem,det går utrolig bra,har også en gutt på 7år fra før:) syns du skall gjøre det du føler er rett jeg:) men når man har fått førstemann så er det også utrolig kos og bare ha han alene noen år før neste kommer:) min gutt ble ikke storebror før han var 6år,og angrer ikke på di åra jeg hadde med han alene:)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Jeg fikk første barnet mitt da jeg var 18,nesten 19... og da hun var ca 9 måneder var jeg gravid igjen...Det har gått veldig fint,det er jo slitsomt å ha to tette,men de har mye glede av hverandre også. Du må jo velge det som er riktig,men det går bra å ha to tette-jeg angrer ikke på at jeg fikk barn nummer to da min første var 1,5 år Lykke til:)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Jeg er 19 år og venter nummer 2, vell og merke planlagt. Men håper og ønsker jo å tru at det vil gå helt fint til tross for mye arbeid Lykke til
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Jeg synes dere skal velge ut fra dere selv synes og mener!! Det er tross alt dere som isåfall skal foreldre. Å ta et valg ut ifra det deres foreldre mener synes jeg blir fullstendig feil!! Sett dere ned bare dere to og steng alle andres meninger ute! Det er da dere kommer frem til det svaret som er riktig for DERE!! Det er mange som har fått barn veldig tette og har klart seg kjempefint! Klart det er stress og tøft å ha to så tette, men det er overkommelig Lykke til uansett hvilket valg dere tar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå