Gå til innhold

Hvorfor så mange "anonym"e her inne?

Anbefalte innlegg

bare av nysgjerrighet altså, det plager meg ikke sånn sett, men det er jo sjeldent så sterke meninger her i barnevogndebatten at man har behov for å være anonym vel? ;-)

for jeg må innrømme at når det kommer mange anonyme innlegg etter hverandre så tenker jeg at det er samme person, selv om det skal se ut som en diskusjon...

og jeg må også innrømme at når det er en anonym som kommer med råd o.l. så tar jeg det med en kjempestor klype salt. det blir liksom litt mindre troverdig hvis man ikke tør skrive under.

og det er rart, da, hvis man bare svarer på enkle spm, om vognen har plass til voksipose f.eks., hvorfor skal man da være anonym?? mm man skrøner og kan bli "tatt" for det etterpå?

man må jo selvsagt få lov til å være anonym hvis man vil, men i akkurat dette forumet synes jeg det er litt sært, hehehe!

;-) hilsen ikke-anonym ;-)

Fortsetter under...

Så lenge muligheten for å være anonym er der er det ofte noen som benytter muligheten til å rakke ned på/kritisere andres meninger. Ikke at anonym/ikke anonym har noe å si sånn sett da, fordi man blir jo like mye kritisert. Men man føler seg kanskje litt mer beskyttet bak anonym.

Vogner er et "touchy" tema, utvalget er stort, det er forskjellige smaker, ønsker og behov. Det er jo helt greit selvsagt, men ikke alle som respekterer dessverre. F eks er det ikke lenge siden det var en tråd enten her eller på anonymforum hvor den (selvsagt anonym) som skrev innlegget lurte på om de som hadde Simo, Brio og Emmaljungavogner var helt dumme som kjøpte sånne store tunge vogner. Og det er jo litt vondt å lese når man selv har en sånn vogn. Ikke at jeg brydde meg så veldig for jeg er er veldig fornøyd med min simovogn. Men dumt at noen kommer med sånne utsagn uansett.

Ikke alltid jeg er anonym, kommer litt an på hvor mye jeg skal ytre min mening. :-). Også har jeg nok litt dårlig selvtillit sånn at jeg ofte frykter å bli kritisert for meningene mine, og føler meg da, som sagt, litt mer beskyttet som anonym. Jeg bruker aldri anonymknappen til å kritisere andre negativt, det holder jeg meg for god til.

joda, skjønner godt at folk vil være anonyme av og til, for all del! og jeg respekterer at de velger å være anonyme også, det er ikke det det går i. men når noen spør et helt enkelt spørsmål, som f.eks. hva står TFK for? - også svarer folk på det som anonym, det er DA jeg lurer litt! (bare et eks., har ikke sett akkurat det spm altså, hehe.)

Jeg er ofte anonym her inne, da jeg har 3 forskjellige vogner som i kombinasjon er litt avslørende, slik at de som vet jeg har de 3 vognene kan skjønne at det er meg:) Når jeg svarer på spørsmål ang hovedvogna min er det ofte med nick, men ellers er jeg paranoid og vil ikke bli gjenkjent. Jeg er ikke anonym for å lage kvalm, og svarer ofte utfyllende og langt, så kan ikke se hvorfor mine saklige svar skulle bli tatt mindre alvorlig enn en annens, selv om jeg er anonym. Er som regel hyggelig også;)

OK dere har rett, det var et par grunner jeg ikke hadde tenkt på. :) som sagt, jeg bare synes det var vittig med enkelte lange tråder hvor alt foregikk på veldig hyggelig og saklig plan, men det var maaange anonyme, hehe!

takk for forklaringene damer. jeg har kanskje vært for mye på kranglete tråder jeg, lol!

Annonse

Jeg er anonym fordi jeg vil skjerme mini mest mulig.

Jeg har en unge som på en god dag greier seg med tfk'en eller peg-peregoen, men som på en dårlig dag må bruke handicaptrilla si, og som på det værste må bruke axiom'en

Men selv om jeg er anonym, så svarer jeg høflig og utfyllende for det ;)

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...