renatebr Skrevet 31. august 2009 #26 Skrevet 31. august 2009 okai, sorry, jeg er ny til dette. Hva er IKM?
J -76 Skrevet 31. august 2009 #27 Skrevet 31. august 2009 sjekk tipslista. IKM betyr ikke kommende mens, altså den dagen du venter mens, men helst vil ha en positiv grav.test :-)
Cat&Gullungene Skrevet 31. august 2009 #28 Skrevet 31. august 2009 Jeg har også IKM i uke 37. Vi har prøvd i 9 mnd, så nå håper jeg virkelig det lykkes snart. Ikke alle mnd har vært like aktive, men likevel...
J -76 Skrevet 31. august 2009 #29 Skrevet 31. august 2009 Heisann og velkommen til nye på tråden! Gøy med flere jenter i uke 37 da! Jeg har laget en egen dato tråd, så kan vi skravle litt her. Jeg kjenner ingen symptomer, hva med dere andre? Tvi tvi!
Ønsker troll 2010 Skrevet 31. august 2009 #30 Skrevet 31. august 2009 Jeg vet ikke om jeg har så mye symptomer akkurat. Føler meg ihvertfall ikke gravid, men det kan man vel ikke forvente heller. Eneste som eventulet kan være noe er at jeg har ømme brystvorter. Men det er bare de som er ømme, ikke selve puppen liksom. Aner ikke om det gjelder ELlers så hadde jeg ikke mensensmerter i går kveld og i natt, men jeg hadde en type ubehag i livmoren, der man pleier å kjenne mensensmertene. Vanskelig å beskrive. Har ikke godt av all denne grublingen jeg kjenner jeg
Atterengang Skrevet 31. august 2009 #31 Skrevet 31. august 2009 Hei J-76. Jeg er ny her, har sett den datotråden, er det sånn at man skal skr når man har IKM og tatt test og om den er pos eller neg?Har jeg forstått det riktig? Vet neimen ikke om jeg kjenner på symptomer, eller om det bare psykisk. Hehe.. Tiden vil vise:) Satt å titta på g-testen istad, å tenker at det er leeenge til søndag!
J -76 Skrevet 31. august 2009 #32 Skrevet 31. august 2009 Hei og velkommen til deg M<3C3! Formålet med IKM lista er å sette seg opp på datoen en ca venter mens, men når en tester er helt individuelt ut fra hva en ønsker selv. Enkelte tester kan gi utslag før IKM, mens andre venter og ser om mens kommer før de tar test. Det er bare for gøy, og for å hjelpe hverandre i spenningen frem mot IKM. Lykke lykke til!
Moni:)m/spire:) Skrevet 1. september 2009 Forfatter #33 Skrevet 1. september 2009 Ca en uke til testing/ikm og (innbilte) symptomer kommer snikende;) Synes brystene har vært litt ømme i dag, men det var de sist mnd også. J-76 Krysser fingre for at du har en liten spire denne gang. Klem:) Lykke til alle sammen!
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 1. september 2009 #34 Skrevet 1. september 2009 Jeg hører vel til her jeg også Har IKM 9.sept:) Har stikking i brystene,litt stikking i magen,samtidig føler jeg meg øm i magen:) Hatt 2 MA på 1 1/2 år nå,så nå håper jeg spiren sitter snart:) Lykke til alle sammen )
Celeste85 Skrevet 2. september 2009 #35 Skrevet 2. september 2009 IKM 10 sept. Noen som skal teste dagen før? Tror ikke jeg klarer å holde meg. Er en uke i dag. Spennende! Har hatt 1 kjemisk, og to SA så nå vil jeg ha baby! Har Quick-test. Noen som har pos el neg erfaringer?
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 2. september 2009 #36 Skrevet 2. september 2009 Jeg tok en billigtest nå nettop,å den er svak positiv Det kom en svak strek etter 3-4 minutter,og nå vises den ennå bedre:) så spent nå har IKM om 1 uke,hvis jeg har telt riktig:)
Moni:)m/spire:) Skrevet 3. september 2009 Forfatter #37 Skrevet 3. september 2009 Spenningen stiger:) Har ømme bryster og det stikker/strekker/trykker nederst i magen/livmora. Prøver å ikke tenke så alt for mye på det. Har hatt det sånn to ganger før og trodd jeg kansje var gravid, men så kom tr. Ikke annet å gjøre enn å vente og se hva som skjer:) Så spennende annka82-har 2 nydelige gutta:) Håper det er en spire. Hold oss oppdatert!
rufsetufsa10 Skrevet 4. september 2009 #38 Skrevet 4. september 2009 Vi skal på middag i dag og det blir det garantert servert vin, SÅ jeg testet. Den er IKKE positiv for å si det sånn. Jeg er så skuffa... Har så mange tegn, i tillegg til at jeg tappetafser litt og den også tyder på at det er spire der, MEN tydeligvis ikke... Ja ja, da blir det både vin og røyk i dag!
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 4. september 2009 #39 Skrevet 4. september 2009 hvordan er tappen om man er gravid?
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 4. september 2009 #40 Skrevet 4. september 2009 I dag tok jeg en digital test,og den lyste GRAVID til meg:) Håper vi sees på 1 trimester snart:) Lykke til alle sammen:)
Moni:)m/spire:) Skrevet 4. september 2009 Forfatter #41 Skrevet 4. september 2009 Ååå... så kjekt!!! Gratulerer annka82-har 2 nydelige gutta:) Lykke til! Håper vi sees snart på 1 trimester!
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 4. september 2009 #42 Skrevet 4. september 2009 Jeg har også IKM neste uke, uke 37, nærmere bestemt 12.sept:) 1 pp på meg... Men kjenner litt murringer, som om mensen er på vei allerede..syns det er litt tidlig å kjenne det siden det er en hel uke til forventet mens, men men vi får bare smøre oss med tålmodighet! Kommer til å vente med å ta graviditetstest til neste lørdag om ikke mensen er dukket opp til da! Tvi tvi jenter!
cecilie_86 Skrevet 5. september 2009 #44 Skrevet 5. september 2009 Jeg har IKM tirsdag, tror jeg. Er som jeg har sagt her litt tidligere vår 1. pp så jeg har ikke helt oversikt, men klarte ikke helt å la være å ta en test i dag og det var en svak strek!! Jeg er helt skjelven jeg nå! også skal jeg liksom klare å hold meg i ro til mandag for ny test!? Bedt på fest i kveld men da blir det bilkjøring på meg gitt! Bare håpe jeg ikke får falske forhåpninger da....
Ella-83 Skrevet 5. september 2009 #46 Skrevet 5. september 2009 Så spennende! Og gratulerer til Annka med positiv test. Det blir en spennende uke. Har IKM på tirsdag jeg også. Jeg svinger litt mellom å ha en god følelse til å være bombesikker på at mensen kommer :-( Føler meg utrolig opplagt, men er litt lunefull i humøret om dagen. Merker at sambo får gjennomgå litt stakkars. Det er ikke mye han gjør riktig om dagen. Har ingen tester liggende. Da hadde jeg testet nå i helgen. Jeg tenkte at jeg skulle vente og se om mensen kommer. Dersom den ikke kommer i løpet av uka, så må jeg teste.
Emmalie84 Skrevet 5. september 2009 #47 Skrevet 5. september 2009 Da klarte jeg å få komme meg innpå her jeg og før IKM 11.september... Første (mulige) graviditet, så blir spennende... Har ganske mange symptomer, men murring å hoven i underlivet er den artigste...hodepinene er den aller verste! Vil også benytte anledningen til å Gratulere Anki... WAY TO GO, GIRL=) Send litt lykke til oss andre som ligger for tur.
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 5. september 2009 #48 Skrevet 5. september 2009 tusen takk alle sammen:) ********************sender dere*************************************' **********************resten av*************************************** *********************babystøvet:)***********************************' Håper vi sees på 1 trimester veldi snart;) LYKKE TIL,ALLE SAMMEN :D
Atterengang Skrevet 6. september 2009 #49 Skrevet 6. september 2009 Tok en test idag, 3 dager før IKM å den sa Ikke gravid. Men forventet det ikke heller, så går bra. Å ingenting er sikkert før TR er der, men kjennes ut som om ho er rett rundt hjørnet.. Så da blir det vel en pp til da "Jobbe" litt mer intenst denne pp´en da
Moni:)m/spire:) Skrevet 7. september 2009 Forfatter #50 Skrevet 7. september 2009 Ja, nå er det ikke lenge igjenn å vente. ikm tirsdag eller onsdag. Har mye murringer, men brystene er mindre ømme enn tidligere. Forbereder meg på at tr kommer når som helst nå. Blir overasket om hun ikke dukker opp, men alikevell skuffet hvis hun kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå