Moni:)m/spire:) Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Da nærmer det seg "paringstid" igjen:) (El ventes i begynnelsen av neste uke.) Flere?
Atterengang Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Er i full gang alt;) Spennende! Så får vi se hva som dukker, å ikke dukker opp:)
Moni:)m/spire:) Skrevet 22. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2009 Ingen fler med ikm uke 37?
Blomsterpiken og tullene Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Joda! Her i gården humper det og går... Har EL om noen dager.
mirakel-ønskes Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 El om 5 dager og ikm 10 september:)
AugustSpire Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Slenger meg på her jeg :-) Har eggløsning om 6 dager og IKM 11 september!
cecilie_86 Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Henger meg på her. Det humper og går her også ;-D 1pp så litt usikker, men tror jeg har eggløsning i begynnelsen av kommende uke så er veldig spent!! :-D
Moni:)m/spire:) Skrevet 24. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2009 Positiv EL test i går kveld:) Så nå blir det "hekking" de kommende dagene;) Håper det resulterer i en liten spire denne gang!
J -76 Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 Heisann jenter her kommer jeg! Jeg har hengt på skravletråd uke 36, men eggløsningen kom forsinket så jeg får IKM tidlig i uke 37 i stede, spennende! Jeg er på dag 2 med positiv eggløsningstest så regner med egget "slipper" i kveld eller morgen, så her satset det på daglig sex, tvi tvi jenter.
Moni:)m/spire:) Skrevet 25. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. august 2009 Velkommen J-76 Vi er like gamle vi to:) Har dere vært prøvere lenge? Her har det vært prøving siden januar-09. (Sa i mars) Ingen barn fra før.
Igjenallerede!! Skrevet 25. august 2009 #11 Skrevet 25. august 2009 Jeg hører også hjemme her! EL om fire dager. 4 PP nå, første barn.(forhåpentligvis!!) Tok akupuntur i går, skal ta det en gang til i helgen og en gang til neste uke! Spennende å se om det gir resultater! Jeg synes tiden frem til EL går veldig greit. Tiden fra EL til IKM derimot føles veeeldig lang! Da er det greit å ta en titt her og lese andres erfaringer:) Ønsker dere lykke til og håper vi kan uke 37 kan bli en god uke for oss:)
J -76 Skrevet 25. august 2009 #12 Skrevet 25. august 2009 Hei så koselig! Vi startet prøvingen oktober 2008, ble gravide i 1 pp, men mistet i uke 11, MA. Vi har nå prøvd siden utskrapning tidlig i januar, men intet resultat og nå har vi passert termin og alt, pyton. Vi har ei skjønn datter på 4 år :-D Leit at du også har mistet da Moni! Vi hadde en SA før datteren vår i 2004, ble forholdsvis rask gravid igjen da, håper virkelig dere har hellet med dere denne ppen. Stor klem J
Junibølle Skrevet 25. august 2009 #13 Skrevet 25. august 2009 IKM 8.sept, men har nok en lutealfase-defekt. EL kommer for sent:( Så jeg kan vel egentlig ikke så at jeg har IKM uke 37, men jeg har TR.... Er helt sjokket over hvor mange som hele tiden forteller at de har mistet. Trodde ikke dette var så vanlig. Jeg føler virkelig med dere. Vet jo ikke hvordan dere har det, kan bare forestille meg at det er grusomt. Vet jo bare hvor lei meg jeg blir bare jeg har negativ test... Huff, er ikke lett dette her. Forstår virkelig ikke alle disse som blir gravide ved uhell i hytt og pine. De får det jo til å høres så lett ut.....
Bianca83 Skrevet 25. august 2009 #14 Skrevet 25. august 2009 Jeg tror jeg har eggløsning i disse dager altså. Så da blir vel IKM i uke 37 ca. Ja jeg sier bare tvi-tvi jenter...Håper den uka blir veldig god for mange av oss :-) Vi skal prøve så det holder utover. Har ei skjønn snuppe på 1,5 år, og mannen min er også veldig klar for å prøve på nr 2. Spennende dette her!
Atterengang Skrevet 25. august 2009 #15 Skrevet 25. august 2009 Da har vi vært å kjøpt vår første graviditetstest:) Ganske spennende:) Dette er vår 1pp, vet ikke om jeg håper på at det klaffer med en gang jeg.. Hehe.. For det er ganske så skummelt også. Mye følelser på en gang:) Vi får se om 2 ukerstid hva det har blitt til:) Lykke til alle sammen:) Ha en hygglig EL-periode;)
J -76 Skrevet 26. august 2009 #16 Skrevet 26. august 2009 Da fikk jeg negativ eggløsningstest igjen så da er vell eggløsningen overstått. Nå er det å vente på nedtelling, utrolig nok lever jeg håpet denne ppen også, selv om ting tydeligvis tar tid...... Tvi tvi alle sammen!
Sweet42 Skrevet 26. august 2009 #17 Skrevet 26. august 2009 Har IKM 9. september. Er så spent på om det klaffer denne gangen. Er bare i 2pp, men er veldig utålmodig. Hadde vært så herlig med et mai-barn. Har ikke testet om jeg har hatt eggløsning, men skjer det ikke noe nå, får jeg vel teste i neste periode. Tenker mye på om jeg fortsatt kan bli gravid nå som jeg snart er 42 år. Lykke til alle sammen!
flise78 Skrevet 26. august 2009 #18 Skrevet 26. august 2009 IKM 9 september...håper det klaffer på det 8 pp. Har EL i dag:-) God hekking jenter!!
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 27. august 2009 #19 Skrevet 27. august 2009 Jeg slenger meg også på her! IKM 7.sept! 4.pp og det er spennende igjen!
J -76 Skrevet 28. august 2009 #20 Skrevet 28. august 2009 Ahh eggløsningsuka er virkelig en toppers uke, masse sex og tid til hverandre, men nå er jeg inn i ventemodus. Jeg har begynt blodprøvene denne ppen. Tok torsdag og skal inn i morgen og dag to med TR, håper jo i utgangspunktet ikke at TR kommer, men hun har dukket trofast opp siden januar. Dersom resultatene ikke er topp blir det nok pergo i neste pp, men håper jeg slipper det. Tvi tvi jenter!
Moni:)m/spire:) Skrevet 29. august 2009 Forfatter #21 Skrevet 29. august 2009 Ja, eggløsningsuka er ganske så fin den;) Nå er det bare å vente halvannen uke før det blir testing eller TR. Har bare en test liggende og den skal spares til tidligst ikm dagen. (Blir så skuffet av negativ test, er nesten bedre å få tr.) Blir det ikke spire denne gang vurderer jeg å ta kontakt med legen. Har jo prøvd en stund nå uten å lykkes.
J -76 Skrevet 29. august 2009 #22 Skrevet 29. august 2009 Hei Moni, krysser fingre for at dere lykkes denne ppen! Jeg har også mål om å prøve vente med testing til IKM dagen, men vi får se om jeg klarer holde meg for jeg har 2 cb tester liggende......Vi nærmer oss året i prøving nå inkl. MA, så jeg har henvendt meg privat, derfor jeg tar blodprøver denne syklusen, tvi tvi Stor klem J
Junibølle Skrevet 30. august 2009 #23 Skrevet 30. august 2009 Endelig kom eggløsningen min også. Fikk positiv test og masse el-slim. Godt å vite at el kommer, selv om det er alt for langt i syklusen. Lutealfasen blir for sen...igjen..
Ønsker troll 2010 Skrevet 30. august 2009 #24 Skrevet 30. august 2009 Kan vel melde meg inn her jeg også. Hadde EL på torsdag (masse EL slim), så har IKM ca 8 sept. Krysser fingrene. Dette en min første pp, så regner vel egentlig med at det ihvertfall blir en pp til. Lykke til alle sammen. Det er en spennende og nervepirrende prosess vi går igjennom... Håper alle sammen får positiv test når den tid er her
Atterengang Skrevet 30. august 2009 #25 Skrevet 30. august 2009 Jeg har også IKM den 8 sept, hvis jeg har regna riktig.. Men trur ho dukker opp, vi tar det litt med ro, litt som det kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå