Gå til innhold

Når man svetter MASSE under trening, dårlig eller bra form?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg plages med dette under trening, andre kan man ikke se det på en gang!!

Fortsetter under...

Skrevet

Svetting er ikke et tegn på hvor godt eller dårlig du trener,

heller ikke formen

vi er forskjellig!

Pluss at vi svetter forskjellig...

Noen mer der og andre der...

Skrevet

Jeg har lest at fok som er i god form, gjerne svetter mer fordi kroppen lettere omstiller seg til "treningsmodus" når man øker farten.

Skrevet

Svetting har ingen ting med god eller dårlig form å gjøre.

Jeg er i dårligere form nå enn jeg var for 3 år siden, men svetter på akkurat samme måte.

Noen svetter mye uansett, andre svetter lite uansett. Og vi svetter på forskjellige steder på kroppen.

Skrevet

Er enig med de andre, som sier at det ikke har så mye med formen å gjøre. MEN, man svetter faktisk mer, jo mere muskelmasse man har =)

Ikke bry deg om du svetter på trening, er jo bare godt å få svetta ut skikkelig, og så komme seg hjem i dusjen ;)

Men det er mye mere behagelig, dersom du bruker treningstøy som transporterer svetten ut, enn vanlig bommull, som blir tungt og kaldt =)

Skrevet

signerer prebs her. skal visst være riktig det. Selv svetter jeg langt mer på innetrening enn på utetrening. Det ser i hvertfall sånn ut:)

Annonse

Skrevet

Kan jo legge til: Teorien jeg har hørt er at jo mer man trener, desto mer er kroppen "trent" opp til å avkjøle kroppen. Dvs svetting. En teori jeg syns høres riktig ut. (er jo litt av ett maskineri, denne kroppen vår) Men svetting varierer nok fra menneske til menneske

Skrevet

Svetting er helt personavhengig, har ingenting å si om formen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...