Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

70- og 80-tallets Ronnyer, Johnnyer og Lindaer var vel overrepresentert på bråkmakerstatistikken. Hvilke av dagens populære navn tror dere kan bli en "belastning" om noen år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leander!?

Skrevet

så utrOOOOlig mange Emmaer og Emilier som finnes nå, så MÅ vel nødvendigvis en viss prosentandel av dem bli bråkmakere??? hehe! men vet ikke om det blir en belastning, for det vil nok være veldig mange som oppfører seg pent og -

vanskelig å si det der. for min del tror jeg det blir sånt som Kevin ja, enig med den, og Devin og Maximilian; Jessica og Vanessa og slikt. ;-) mest de navnene som kommer inn nå fra det store utland. (det var vel der ronny og jonny kom fra også kanskje, i sin tid?)

egentlig synes jeg Kevin nesten er litt trøbbel allerede, hvertfall der jeg er fra, så jeg er litt overrasket over at det er blitt såpass pop't som det er! ;-)

men som de sier navnet skjemmer ingen. Ingen navn "fortjener" egentlig å bli satt i bås - selv om det gjerne er uunngåelig ;-)

Skrevet

Marcus, Kristoffer, Jonas og Kasper kanskje? Kan også se for meg at Vilde, Matilde, Hanna, Malin og Jenny sitter å slenger litt med leppen:p

Skrevet

hehe ler av oktober sitt innlegg - og jeg kjenner faktisk en matilde som slenger en del med leppen, så det passet fint ja, hihi!

Skrevet

Jessica

Michelle

Vanessa

Isabelle

Linda

Silje

Robin

Adrian

Kim

Ruben

Skrevet

Jobber i barnehage, så dette vet jeg :P

Isabelle

Lea

Emilie

Philip

Kevin

Kamilla

Emil

Kacper

Gjest Antarctica
Skrevet

KACPER???

håper dette var stavet feil ved en bommert fra din side, ikke fra foreldrenes...?

Skrevet

Var faktisk med i en diskusjon om dette nylig. Sikre som bråkmakernavn er iallfall:

Leander

Noah

Maximillian

Ellers er jeg også bekymret for Kasper & Jesper (men ikke Jonahan)

Skrevet

Noah

Leander

Elias

Emil

Alexandra

Nathalie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...