Gjest Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Hei er litt usikker. Man kan teste 4 dager før, skal man telle med IKM dagen da eller ikke? Er lei av å hive penger ut av vinduet p.g.a tidlig testing eller negative tester. Men så er det så spennede at man bare må teste:)
Turbojenta og lillesøster Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Hei Hvis du tester på morgenurin i morra tidlig så er det større sjanse for at den viser riktig og da må du vel være innenfor de 4 dagene? Lykke lykke til hvertfall! Jeg har IKM enten mandag eller lørdag neste uke (er i 1pp etter pillene ble kastet så vanligvis skal jeg ha mandag men blødde først bare bittelittegranne på lørdagen sist, så blir spennende å se!) Har egentlig ingen forhåpninger allerede, men uansett skal det bli god å forhåpentligvis følge en syklus dersom det ikke sitter! Helt grusomt å vente med å teste ja!! Huff!!
pippi_78 Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Vet det er vanskelig, men jeg ville kanskje ha venta til mandag...? God helg :)
Gjest Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Skal kjøpe test i dag. Men skal prøve å vente til i morgen tidlig:) Håper så veldig på en posetiv test:)
Turbojenta og lillesøster Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Krysser fingrene for deg!
Gjest Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 Klarte ikke å vente tok en test i dag på ettermiddagen, den var negativ. Men trøster meg med at det var for tidlig å teste og ikke om morningen:) Ønsker så innderlig en spire. Lykke til alle som er i samme båt;)
tassen 2010 mini juli 2011 Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Hei! Jeg har også IKM 27.august. Måtte bare teste lørdag 22.august, men min var også negativ. Nå skal jeg se hvor lenge jeg klarer å vente :-) Lykke til alle sammen!
Solstrålen_ Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Jeg har også IKM i dag, og testet negativt på Clear Blue (ikke-digital) på lørdag. Nå krysser jeg fingrene og håper i det lengste. Nå skal jeg se hvor lenge jeg klarer å vente. Skal prøve å vente til en eller annen gang i helgen, hvertfall. Noen som har erfaringer rundt testing og hvor lenge man bør vente, så rop gjerne ut Lykke til til dere her inne som skal teste nå i løpet av de nærmeste dagene.
-68mamma Skrevet 27. august 2009 #9 Skrevet 27. august 2009 Jo lenger du venter - jo sikrere kan du iallefall være på at resultatet er riktig og jo mindre penger kaster du vekk :-) Venter du en uke så er du helt sikker på svaret du får. (hvis ikke tanta kommer først da) Så slipper du å måtte tolke og analysere og ta enda en test og enda en og enda en.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå