cilles Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Hadde vært kjempefint om du har lyst å ta en titt :-) Lurer på om jeg blir gravid igjen snart ? Evt. kjønn og om det vil gå bra. Har hatt 3 SA og de siste 2 på rad, så er veldig klar for å lykkes igjen nå. Tusen takk om du tar deg tid :-) Klem jeg: 05.12.72 han: 23.01.67 sønn: 29.05.05
Gjest Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 heisann eh.. dette var rart.. fikk opp et blankt kort... det kan bety at skjebnen ikke har bestemt seg for når det blir din tur... (det har forresten aldri skjedd meg før) så jeg kan desverre ikke hjelpe deg med svar på spørsmålet ditt i dag- er du veldig trist av abortene dine? Noe sier meg at du trenger å snakke ut med noen... Snakke MYE! og gråte litt... håper dette var litt til hjelp! beklager at jeg ikke kunne se noe. men spør meg igjen om en-to uker, så skal jeg se om noe er endret. prøv å styrke litt glede i mellomtiden
cilles Skrevet 22. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2009 Hei Oj, det var rart ja. Kjenner ikke til kortene jeg da men. Er det Tarot du legger ? Har vært trist og lei meg i hele juli. Skulle fått et barn med termin i juli, men mistet da jeg var 16 uker. Ble gravid igjen i mai, men mistet da jeg var snart 8 uker. Så det ble litt mye på en gang kan du si. Har gutten min som maser om småsøsken, og føler at tida bare går forbi. Siden jeg har en jobb jeg ikke kan ha når jeg er gravid, har jeg vært mye hjemme med svangerskapspenger eller sykmelding. Det går imidlertid bedre nå, og skal på igjen i jobb i neste uke. Har hatt en flott ferie, kom hjem for et par dager siden. Vi prøvde mye på å bli gravid denne uka, hadde eggløsning onsdag/torsdag. Så hadde håpet at det kunne feste seg et lite egg :-) Og at jeg kunne klare å holde på det denne gangen.. Kanskje jeg spør igjen over neste helg, i tilfelle du ser mer da. Kjempesnilt av deg :-) Lykke til du også med prøvingen Klem
cilles Skrevet 31. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2009 Hei igjen :-) Tror du at du kunne ha tatt en titt igjen ? Vet ikke om du ser det når jeg bare dytter på dette innlegget - men jeg prøver. Klem
Gjest Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 fikk opp at du skal bli gravid i februar/mars 2010, og det ser ut som det kommer en guttebass =0) håper du har det bedre nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå