Gjøkeredet③ Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Noen som har sett den i Norge? Den som sier Gravid/Ikke Gravid, og hvis du er Gravid så sier den ca hvor mange uker siden unnfangelsen 1-2, 2-3, eller 3+? Tok en sånn i UK forrige helg som sa Pregnant 2-3 weeks. Greit for sånne som emg som har null peiling da jeg ikke har fått tilbake mensen etter forrige svangerskap:o) Men har ikke sett den på noen apotek her tror jeg.. Har egentlig bare sjekka 2 da:o)
Ladybug~N&E Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 den har ikke kommet enda. den kommer snart ifølge nettsiden så da er det ikke rart du ikke finner den;)
Gjøkeredet③ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2009 Å så greit.. Takk takk.. Da vet jeg det.. Hehe! Tenkte jo ikke på å sjekke nettsida, det ville jo vært for mye å be om... Litt susa i hue nå på kvelden..)
Gjøkeredet③ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2009 Fant forresten ut at den kan kjøpes på eBay.. Hehe! Ikke at jeg trenger den lengre.. Men kjekt å vite:o)
FrkVissVass Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 jeg har 3 stk, hvis det er noen i Trheim som er intr
vero:o) Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 oi finnes det og?jøss vet ikke hvor langt jeg er på vei,men er vel litt sent med den testen..tror jeg er 7 uker..
Gjøkeredet③ Skrevet 22. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2009 Nei den er litt spennende den der.. Ikke bare var jeg gravid, men jeg var visst 5 uker på vei også liksom.. Hehe! Tror det er litt seint når man er 7 uker ja:o)
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 23. august 2009 #8 Skrevet 23. august 2009 Hei..jeg er intressert i den testen..har du mulighet til å sende eller er det kun for dere kjære trøndere hvor mye skal du ha for den i tillfelle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå