Novemberknøttprøverigjen Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Desverre! TR kom med dunder og brak, og lo høyt og hånlig med et digert rødt gap: Gravid? DU? Haha! Ikke tale om!! Jeg har lovet meg selv å ta akupunktur nå, det fungerte bra for meg sist gang. Hadde trøbbel med å bli gravid (i 2,5 år), men ble gravid etter et par sykluser med akupunktur-behandling. Likevel merker jeg at det sitter litt langt ine å bestille time. Jeg har liksom så lyst til at kroppen min skal være i orden og greie det uten hjelp fra andre (enn mannen selvsagt:-)) denne gangen. Ja, så dum er jeg faktisk. Tror kanskje jeg må la det gå en syklus til... eller er det bare teit?? Synspunkt?
goldie Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Akupunktur har jeg dessverre ingen erfaring med, men vet hvordan det er. Fikk den dumme tanta selv i stad, den lo høyt til meg også på en hånlig måte!
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2009 He he, ser vi svarer på hverandres innlegg, jeg har nettopp svart på ditt... Felles skjebne, felles trøst, kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå