Gå til innhold

Ammeputen jeg ikke kunne klare meg uten!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet hvor man kan få kjøpt den nye fantastiske ammeputen som finnes på barsel ved Asker og Bærum sykehus. Baby shop har den pluss rudo og mange fler. De har også nettside www.cozyfix.com Den må bare prøves.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, endelig noen som nevner den.Har brukt den ved rikshospitalet ved prematur avd. Den er så utrolig bra. Har født 3 barn fra før og da måtte jeg gi opp amming. Nå trenger jeg ikke det. Jeg kjøpte min på Hønefoss. Takk til de som fant opp ammeputen som jeg ikke kan få fullrost nok. Jeg gikk inn på siden med adresse www.cozyfix.com som du skrev. Leste historien til damen som laget den. Fikk frysninger av damer som har slikt mot og tør og satse på noe de brenner for.

Skrevet

Helt enig. Trenger ikke ligge for å få ammet barnet lenger. Fantastisk ammepute...............

Skrevet

Hei

Må nevne at ammeputa er uten isoporkuler. Det er bra. Tenk på hvor høy lyd dette er for barnet. Jeg elsker den.

Skrevet

Hva i all verden skal dere med ammepute?? Har ammet tre barn fint uten... Bare å slenge det ene beinet over det andre og legge barnet til rette. Skal dere drasse rundt på ammeputa for å kunne gi barnet mat overalt?? (Kjenner de som må det nemlig..) Nei venn dere til å amme uten, det er da ikke naturlig å måtte legge en svær pute mellom dere og barnet for å få gitt det mat ;-)

Tror dette er reklame også, jeg, typisk med alle disse anonyme innleggene under det ene som ikke er anonymt..

Skrevet

...sier hun som OGSÅ er anonym??? hehe

jeg hadde ikke med ammeputen ut, da krysset jeg bare bena som du sier. men brukte den hjemme, gutten var tung og det var deilig å bare kunne "sitte der" uten å måtte spenne noen muskler.

har en venninne som måtte til fysio pga senebetennelse i skulderen, fordi hun nektet å bruke ammeputen. hun fikk STRENG beskjed om å bruke, eller å legge seg ned.

alle er forskjellige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...