Gå til innhold

multi x bag til tfk forskinket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var innom en butikk i dag, dama der sa at barnesikring hadde lagt ut ny meld om at denne bagen ikke ble leveringsklar før 2010,

noen som vet noe omm dette??

finner ikke annen info enn at den skal komme nå i september..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er mange forskjellige "meninger" om leveransetidspunktet og vær du glad for det... Så dårlig kvalitet som det har vært på den nye joggster X - vogna så er det nok greit at de ikke slipper den på markedet før ALLE barnesykdommer er avklart med X`en.

Skrevet

jeg hadde håpet at den ble meget forskinket.

slik at vi har en eksta god grunn til at butikken kan ta tilbake vogna.

er jo masse feil på vogna men vet ikke om butikken vil ta den tilbake pga det..

men hvis ikke bagen kommer til hun begynner å sitte må tfk ta den tilbake synes jeg;) da vi ikke får en vogn til å ha henne mot oss.

Skrevet

Det siste jeg leste var at den ikke kommer før TIDLIGST i mars 2010.

Skrevet

OMG...!! vi har kjøpt tfk x, måtte levere tilbake pga manglende skruer så nå låner vi tfk joggster twist av butikken - men dersom vi ikke kan få x-bagen før 2010 så tror jeg jeg vil ha pengene tilbake!

hrrmmphhh... skuffet!

Skrevet

hjelp!hvilke skruer manglet??

har vært i kontakt med butikken men, får ikke levere vognen tilbake:(

skulle prøve sportsdelen i dag merket jeg at den ene spilen i kalesjen kom ut av stoffet,dårlig kvalitet.

får jo ikke solgt denne brukt.

Skrevet

Jeg får ny kalesje pga dette... Sjekk også om stoffet i kalesjen er vanntett som det skal. Vi var ute i regn og det var ikke mange minutter før det dryppet gjennom! Dette skal du reklamere på evt ha ny kalesje eller heve kjøpet. Gå til forbrukerrådet om du ikke kommer noen vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...