MammaHåpet Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 ja når er det bare 2 dager igjen , men jeg kjenner ikke noe annet en litt mensliknende smerter, men de er veldig svake. den siste uka. burde jeg ikke få vont i puppene og bli kvalm om jeg var grevid nå? ååå dette er bare for nervepirrende....
IVFlykke?? Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 GOD KVELD mamma 10 Nei ingen ting. De aller fleste har ikke peiling på at de er gravide ennå. Jeg har en sønn på 4 og kjente ingenting als. Jeg hadde et mørkt preg rundt brystene thats it. Uansett jeg roper et kraftig Lykke til:-) Hold oss oppdatert:-)
LilleVackreAnna Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Du trenger ikke merke noen verdens ting -så kjedelig er det faktisk. Men derfor trenger du heller ikke tolke negativt at du ikke kjenner noe. Tvitvi!!
MammaHåpet Skrevet 21. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2009 åså bra ....godt å höre...da finns det håp;) takk skal dere ha, ja det blir spennende nå ....oioioi
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Du kan jo ta en test allerede nå :-) Lykke til!
MammaHåpet Skrevet 21. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2009 nei jeg tör ikke....vil väre helt sikker på at testen er 100% riktig svar når jeg tar den....orker ikke mere usikkerhet. det er jo en grunn for at legen har satt en testdato...
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 22. august 2009 #8 Skrevet 22. august 2009 Skjønner godt...jeg tok en test 13 dag som viste skyggestrek ( + )...Dagen etterpå var den negativ som bare det og jeg fikk mensen. Det var hjerteskjærende....Gråt døgnerundt for det var mitt første mislykkede forsøk...Neste måneden ble jeg spontan gravid, etter 4,5 års prøving. Ønsker deg lykke til, håper du er gravid!!!!!!!!!!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. august 2009 #9 Skrevet 22. august 2009 åå så jeg håper for deg nå mamma10!! krysser alt jeg har for deg!!alt fro spennende og det står stooor respekt av at du klarer å motstå den o"store testen:)))) masse lykke til!!men jeg tror nok resultatet du får i dag evt er 98 prosent sikkert;)) (?) klemmepå
mamma2006? Skrevet 22. august 2009 #10 Skrevet 22. august 2009 Hei hei. Du vil nok ikke merke noen ting riktig ennå, men jeg ønsker deg all mulig lykke til. Klæm
MammaHåpet Skrevet 22. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 22. august 2009 Å...takk skal dere ha... ja det er spennende dette altså...et dögn igjen nå, også er det testtime... ingen tegn til mens ennå...sprött... skulle hatt den onsdag-torsdag egentlig.. så sprött at en test kan först vise svakt positivt, også dagen etter bli negativ??? merkelig...ja da er det best å vente. uff, jeg kommer til å väre så skjelven når jeg skal ta testen at jeg kommer ikke til å klare å holde testpinnen engang....hihihi
Gjest Skrevet 22. august 2009 #12 Skrevet 22. august 2009 Masse lykke til, Mamma10! Ja, nå har tiden sneglet seg av gårde og det er snart klar for testing? Bare en kjapp søndag igjen nå
MK73 Skrevet 23. august 2009 #13 Skrevet 23. august 2009 Ja, dette er spennende :-) Når testen viser svakt positiv en dag og negativ neste rundt IKM så kalles det oftest for en kjemisk graviditet - dvs egget har streifet livmorveggen og satt igang HCG-produksjon men har ikke satt seg ordentlig fast. Man er ikke gravid, men testen kan midlertidig slå ut positivt likevel. Det er en av grunnene til at det er lurt å vente - og du har vært superflink. Nå er du jo noen dager over tiden også - og det er den alle beste indikasjonen du kan få, at mensen ikke er kommet enda. Begge gangene jeg ble gravid hadde jeg ingen andre tegn enn at mensen uteble - så det blir spennende å se i morgen. Jeg håper og håper og krysser alt jeg har for deg!
MammaHåpet Skrevet 24. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 24. august 2009 JIPPI!!!!!!! det er helt utrolig, vi klarte det!!!! i dagtidlig så testen jeg, endelig, hadde ikke sovet hele natta nesten, og skalv som et löv når jeg tok testen. jeg besvimte nesten når det sakte kom frem et pluss....det var helt uvirkelig! nå håper jeg det lille underverket vil holde seg fast i ni mnd, og blir stor og fin og frisk! jeg er så ufattelig glad og det er som en dröm.... håper at dere alle sammen får oppleve dette til slutt! det fortjener alle her inne spesielt. klem og lykke til alle<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå