Gå til innhold

Så lenge varte d...

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle på sykehus og ta ultralyd idag, der fant vi bare en MA... 8+1 idag, døde for ca 1 uke siden...

Hadde en MA i aug. ifjor også, og har "jobbet" for å bli gravid siden.. Synest dette er blodig urettferdig !!

Anyways; lykke til til alle her inne !! Kos dere masse med magene deres !! Jeg kommer nok ikke tilbake før jeg iallefall når 2.trimester..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg.... Lykke til videre!

Skrevet

Kjære deg! Trist å lese at du har hatt en MA. Fælt å "ane fred og ingen fare" for så å plutselig se at det ikke lenger er liv i magen. Håper du prøver igjen når du er klar for det, og at du da får ekstra oppfølging underveis. Ta vare på deg selv.

Trøsteklem fra

Skrevet

Lykke til ved neste forsøk!

Trøsteklem fra meg.

Skrevet

Takk damer !! :))

Gråter innimellom ennå, d vil vel fortsette en stund, men har ikke tenkt å gi meg !! Fysisk er jeg fin, så dette skal gå bra !! Håper bare d ikke tar like lang tid som sist... *sukk*

Men vil bare si at jeg var ikke i stadiet "fred og ingen fare", jeg VISSTE at noe var galt hele tiden.

(det gjorde jeg ifjor oxo, men da i etterpåklokskap..)

Skrevet

En trøsteklem herfra også, snartbaby??. Ta vare på deg selv, så håper jeg den nye spira snart sitter og at du kan få nyte et svangerskap uten følelsen av at noe er galt denne gangen.

Lykke til med prøving!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...