Solisolden Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Vet ikke helt når jeg hadde el, er på dag 31 i dag. Har hatt litt spotting i ca 5 dager slik jeg pleier å ha før mensen. (har bare vært et par dråper pr. dag) I natt våkna jeg med mensensmerter men det gikk fort over og mensen har ikke kommet i løped av dagen. Tok derfor en test nettopp og der er det 2 streker! Den nederste er dog svakere men tydelig! Kjenner fremdeles mensenmurringer... så jeg vet ikke hva som skjer?? Gla og forundret samtidig!!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Hurraaaaa, og gratulerer!!!!! Du er gravid!!! Det er helt vanlig å kjenne mensen-murringer når man er gravid... =) Lykke, lykke, lykke til med svangerskapet, fødselen og ikke minst barseltiden!!! Kos deg masse og nyyyyt svangerskapet - håper jeg kommer snart etter =) Har startet med andre dobbel pergo-runde i dag, håper jeg også får noen streker om en 4 ukers tid, hehe =) Stooooor gratulasjonsklem fra
Solisolden Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2009 Tusen takk!! Det er helt uvirkelig å sitte med en positiv graviditetstest i handa!! Det har aldri skjedd meg før!! Da virka ihverfall pergoen for min del, så får jeg håpe at disse mensenmurringene forsvinner og spiren klooorer seg fast *fremdeles i sjokk* Lykke til videre du også!!
så gla' Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Gratulerer så masse med positiv test og spire på veg. Som "meg og lille snuppis" sa, er det helt vanlig med mensmurringer i begynnelsen av svangerskapet. Tror ikke det er uvanlig med litt spotting heller. Masse lykke til med svangerskapet!
jenny84 Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 GRATULERER kjære deg...Du må jo være så lykkelig! Håper det klaffer snart her i gården også...nyt graviditeten
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 dette er jo kjempegøy! fantastisk. gratulerer så mye til deg og dine=) og lykke til videre... håper alt går fint=) nå må du bare kooose deg inne på 1.tri;) endelig;) stor klem fra loyse=)
Solisolden Skrevet 22. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2009 Tusen takk alle sammen Ja jeg er kjempelykkelig Var helt rart å være på jobb i dag. Tok en digital i dag for å være på den sikre siden og der dukket gravid tegnet opp så da er det ikke noe tvil. Mensenmurringene og spottinga har heldigvis gitt seg også. Jeg skal titte inn og lese hvordan det går med dere framover. Håper dere alle snart har en spire i magen, det er så fortjent! stooor klem
Gjest Skrevet 22. august 2009 #8 Skrevet 22. august 2009 Gratulerer sååå utrolig masse Så koselig å høre at det klaffa for deg! Det er til inspirasjon vettu, det er håp Masse masse lykke til med graviditeten, og til oss andre som også håper på spire! Hurra, dere skal ha baby ) Klem!
Gjest Skrevet 22. august 2009 #9 Skrevet 22. august 2009 Må bare kommentere den siste setningen jeg skrev, der det står hurra, burde kanskje vært et utropstegn etter hurra (Var jo ikke ironisk ment!) Hurra!!!Dere skal ha en baby!!!! )
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 23. august 2009 #10 Skrevet 23. august 2009 Kjempe masse grattis og tillykke med positiv test, koz deg masse videre i rugeverden:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 23. august 2009 #11 Skrevet 23. august 2009 GRATULERER!!!!! Heeeelt normalt med både litt spotting og mensmurringer, så prøv å slapp av mest mulig og nyyyyt graviditeten! Stor klem
Solisolden Skrevet 23. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 23. august 2009 Ja det finnes virkelig håp for oss slitere Jeg prøver å slappe av og nyte det, men det er da enda så tidlig så jeg tar ingenting for gitt. Det er i hverfall beroligende at mensenmurringene og spottinga er normalt
skalskalikke Skrevet 24. august 2009 #13 Skrevet 24. august 2009 GRATULERER MED SPIRE!!!!!! Dette var dagens ( og den siste ukas ) høydepunkt!!! Dette trengte jeg nå, for snakk om motivasjon! Herremin, så gøy, tenk at du har fått en liten mageboer!! Uff, nå begynner jeg å grine her, men denne gangen er det av glede:) GRATTIS!!!!!! Kos deg masse, og hold oss oppdatert om hvordan dagene som lykkelig gravid er, og hva som skjer:) Stooooor klem fra meg til deg:)
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 26. august 2009 #15 Skrevet 26. august 2009 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!! Det er så bra Endelig! Kos deg masse med den lille i magen Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå