nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 min 3 pp. første ganga etter at jeg tok ut kobberspiralel så var syklusen 28 dager. andre gangen 24 dager.. nå burde jeg ha hatt eggeløsning til nå men ingen utslag på eggeløsningstester. det har det vært før... i går kom det maaassse eggeløsningslim, i i dag hadde jeg noe som jeg mener kan være eggeløsningsmerter,MEN eggeløsningstestene har jo ikke slått ut! betyr det at kroppen kan ha prøvd å slippe ut egg men ikke fått det til? eller kan det være at jeg har eggeløsning nå men testene ikke slår ut ved en tilfeldig het ?? ohh dette er vanskelig.. hjelp?
*Smiley* Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Jeg pleier å få slim og murringer noen dager før positiv EL test.Så du får kansje positiv test snart. Ikke gi opp ennå ihevrtfall! Lykke til:)
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Jeg får heller ikke positive el-tester, har hørt at det er noen som testene rett og slett ikke virker på. Tar du dem om morgenen (slik det står på pakken)? For man bør helst ta dem på kvelden, visst, og man skal ikke ha drukket på noen timer før man tar dem - det er mange ting som kan føre til at det ikke slår ut riktig på dem. Heldige dem som bare kan ta en test for å finne el... Du blir kanskje nødt til å stole på kroppen - slim er slim, el-smerter er el-smerter, jeg vil tro du har el, men at testene ikke slår ut. Sex annenhver dag hel syklusen på deg... ;-)
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 om du går på billigtester.no så finner du link til eggløsning eller er det kanskje clearblue som har den siden.. gå inn å les på eggløsning så finner du ut hva som skjer i hele syklusen og hvor lenge ting holder på
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 om du går på billigtester.no så finner du link til eggløsning eller er det kanskje clearblue som har den siden.. gå inn å les på eggløsning så finner du ut hva som skjer i hele syklusen og hvor lenge ting holder på
Babyønske �� Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Eller gå inn på www.pernille.info.(var det kanskje den siden du tenkte på rosa+blå+SA?) Der er mye nyttig info om syklus og eggløsning.
Tweak Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Hormonet LH, som eggløsningstestene reagerer på, har en nivåstigning fram til el før det kjapt daler (som er kroppens signal på at egget skal slippes). Noen har en bred LH-topp og kan få positive el-tester over flere dager. Andre har en svært kort topp og kan oppleve å kun ha positiv el-test i en time eller så. Og siden egget gjerne slippes på ettermiddagen, så er den LH-toppen også på ettermiddagen og de med kort topp som tester kun om morgenen får rett og slett ikke positiv test av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå