Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Har en Babyjogger city elite (meget pent brukt og 2008 modell) som jeg er meget fornøyd med. Men lider nok litt av vogndilla for å si det slik. Har så veldig lyst å prøve en OTH/ Mountain buggy også. Noen som er interessert?
millie+2klumper Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Hvilke farge er det? Hva skal du ha for den?
linga Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Det er en sort Babyjogger. Tenkte egentlig om noen ville faktisk bytte vogn med meg:) Men dersom jeg får en ok pris kan jeg selvsagt også vurdere å selge. Har bare godord å si om denne vognen, så har derfor vært usikker på om jeg i det hele tatt ville kvitte meg med den. Er jo helt umulig å få fatt i Norge nå, samt at den også er blitt en del dyrere. Brukte lang tid selv på å lete etter den. Men som sagt, litt vogndilla her..Og ser jo selv at det ikke er nødvendig med ørten vogner til den lille. Har som sagt bare godord å si om vognen..Babyjoggeren er helt genial med tretrinnskalesjen i sol, god lagringsplass, lett å legge sammen, liten sammenlagt, stor og lang i rygg/sittedel. Bare oppbevart inne. Fantastisk vogn, og er redd OTH ikke vil bli like bra. Men alle skryter jo slik om den.. Så tar i mot bud på vognen og kan vurdere det utifra det:) Send det gjerne på pm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå