Gå til innhold

Bytte Babyjogger city elite mot OTH?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Babyjogger city elite (meget pent brukt og 2008 modell) som jeg er meget fornøyd med. Men lider nok litt av vogndilla for å si det slik. Har så veldig lyst å prøve en OTH/ Mountain buggy også. Noen som er interessert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke farge er det? Hva skal du ha for den?

Skrevet

Det er en sort Babyjogger. Tenkte egentlig om noen ville faktisk bytte vogn med meg:) Men dersom jeg får en ok pris kan jeg selvsagt også vurdere å selge. Har bare godord å si om denne vognen, så har derfor vært usikker på om jeg i det hele tatt ville kvitte meg med den. Er jo helt umulig å få fatt i Norge nå, samt at den også er blitt en del dyrere. Brukte lang tid selv på å lete etter den. Men som sagt, litt vogndilla her..Og ser jo selv at det ikke er nødvendig med ørten vogner til den lille. Har som sagt bare godord å si om vognen..Babyjoggeren er helt genial med tretrinnskalesjen i sol, god lagringsplass, lett å legge sammen, liten sammenlagt, stor og lang i rygg/sittedel. Bare oppbevart inne. Fantastisk vogn, og er redd OTH ikke vil bli like bra. Men alle skryter jo slik om den..

Så tar i mot bud på vognen og kan vurdere det utifra det:) Send det gjerne på pm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...