Gjest Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Jeg spiser ganske ofte om dagen...føler jeg blir mindre kvalm når jeg har noe i magen,noen som har det sånn...kommer vel til å ese ut her...hehe=)) Men når det er sagt da så spiser jeg sunt,godterisuget er helt borte etter at jeg ble gravid....Hvertfall positivt=))
Kronesis Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Jeg er så heldig at jeg nesten ikke merker noe til kvalme. Jeg er derimot kronisk sulten og spiser hele tiden! Spiser vanligvis ganske sunt, men nå for tiden har jeg bare lyst på junkfood. Ikke bra det der, og skjønner ikke helt hva som skjer....
Gjest Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Jeg spiser egentlig helt normalt, men har ikke dårlig samvittighet når jeg spiser sjokolade lenger... ( er ikke så ofte da) men er veldig kvalm og utrolig trøtt etter jobb så trening har det blitt lite av... men når jeg blir bedre er det bare å begynne igjen Spiste mere junk før, og var avhengig av pepsi max, og drakk nesten aldri vann. nå må jeg bare ha vann og drikker flere liter om dagen... Endelig det er jo helt nyyyydelig Men siden jeg ikke trener nå så merker jeg kiloene kommer snikende på...
retro Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Jeg er uggen nesten hele dagen. Det hjelper å spise, men har litt dårlig mat lyst. Så her går det i brødskiver med ost og skinke spiser omtrent bare det. Er ganske sunn og aktiv til vanlig, men nå er jeg bare trøtt og kvalm så jeg spiser det som går ned mens jeg ligger på sofaen og eser Ikke no morro men jeg håper på bedre form og humør etterhvert så jeg kan komme meg inn på sunnere vaner igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå