^Perlen^ Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Hei hei, jeg er født 280283 - elise han er født 270383 - øyvind sammen har vi et barn født 06. - en gutt. Kan du/dere se om vi snart får et nytt tilskudd i rekkene? Evt. hva det blir, når osv? Etter tre år med avstand og prøvelser grunnet utdanning, har vi nå endelig flyttet sammen igjen. (Herlig! ) Får dere inn noen endringer i sivilstatus i nærmere tid? Forlovelse/ bryllupp? Et år frem i tid - ordner det seg med fast jobb, for han, ganske raskt? Venter spent på svar
Ainahel1 Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Hei:) Beklager at det har tatt så lang tid før jeg har fått sett på deg!! Får fram noe om forandringer i omgivelsene/hjemmet.... og at du må passe på hva so blir sagt/"sladret" om...kan slå tilbake... mulig krangel...men tror ikke det er med sambo...(ikke sikker da) ser en ny graviditet i løpet av høsten/vintern:) (tror det blir ei lita tulle:)) tror jeg sr en ring i løpet av ett år...men vet ikke om det er giftemål eller forlovelse... (husk at jeg ennå er ny på dette...og ikke sikkert alt stemmer...sier bar hva jeg tyder fra kortene) klem Aina Helen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå