♥ lillemin ♥ Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Hadde et mislykket icsi forsæk i mars, og nå er det klart for 2.forsøk. Synarela oppstart er snart, og jeg blir også satt på pugeron denne gangen. Er det noen som har noe kjennskap til den? Husker ikke helt hva de andre het forrige gang, men da ble jeg overstimulert og fikk 15 egg... Nå er jeg litt spent...jeg er ikke helt klar for en ny nedtur, så jeg gruer meg til forsøket denne gangen. Kjenner enda hvor skuffa jeg ble sist!
meg83 Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Hei! Jeg har brukt Puregon. Det gikk veldig greit, og jeg hadde ingen bivirkninger så langt jeg vet.. =) Forrige gang begynte jeg med 75 IE og økte til 125 mot slutten. Denne gangen starter jeg på 100.. Hva med deg? Masse lykke til!! =)
meg83 Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Jeg skal forresten snart igang med Synarela for første gang.. Hvordan opplevde du denne?
Sarah70-har 2 gull Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Hei, Lillemin! Da følger vi hverandre denne gangen også, måtte hellet være med oss denne gangen! Puregon inneholder det samme hormonet som gonal-f. Hva hadde du sist? Jeg skal ha fjerde søskenforsøk på Ullevål. Nå har jeg vennet meg til nedturene, og tenker i lengre perspektiver. Vi skal kjøre forsøk frem til neste sommer og gjøre opp status. Det hjelper (pittelitt) på skuffelsen over enkeltforsøkene som går galt. Hvilket sykehus er du på igjen?
♥ lillemin ♥ Skrevet 22. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2009 Jeg ser av pairene jeg har fått, at jeg starter på 125, men det sier meg ingen ting. Ser ut til at det er kortere behandling med pugeronen enn sist gang. Men jeg er litt småforvirra egentlig... Husker rett og slett ikke hva forrige preparat het! Kanskje fortrengt litt av det som skjedde... Ang synarelaen, så hadde jeg ikke mange fysiske bivirkninger. Det ene brystet mitt ble faktisk litt større, og jeg ble temmelig hissig. Jeg er også ganske sta fra før, så blandinga med å bli hissig var ikke alltid like koselig for mannen min... I ettertid merket jeg ingen ting! Sarah70: så koselig å høre fra deg og at vi følger hverandre igjen. (Ikke at det er koselig det vi går igjennom, men at vi fant hverandre igjen!) Jeg tilhører Ullevål. Jeg må si at jeg beundrer det du går igjennom, selv med mitt 2.forsøk nå merker jeg at jeg er "lei" dette styret. Og det at du skal igjennom fitt fjerde søskenforsøk er sterkt! Jeg krysser virkelig fingrene for deg! Men var ikke du en tur innom Hausken? Eller husker jeg feil...??
Sarah70-har 2 gull Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 Joda, jeg var på Hausken. Ble ikke gravid, men jeg fikk en grundigere vurdering og lærte flere ting. Blant annet sa Hausken at det er mange som må ha flere forsøk - noen 7-8 forsøk - før spira sitter - og det uten at det er noe "galt" med verken han eller henne. De kan også ha barn fra før på hver sin kant.... Startet på synerela denne uke, uttak i midten/slutten av september. Prøver å fokusere på andre ting, gullungen vi har, interessant jobb og kantarellplukking en varm søndag. Men jeg teller jo dager bak i lillehjernen. Tror det er lurt å tenke at dette skal vi drive med en stund, og ikke at vi er gravide innen høsten er omme....
♥ lillemin ♥ Skrevet 24. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2009 Herremin, hva man ikke skal igjennom! Det positive er, som du også nevner, at man lærer veldig mye i en slik prosess. Det er bare så kjedelig med all denne laaange tida. Men men! Jeg har synarela start på lørdag, så nå går det unna. Gruer meg litt, men får bare prøve å glemme de bivirkningene og det humøret jeg hadde sist og heller bare se positivt på det. Den lille spira får ta den tida den trenger, så får vi heller konsentre oss om noe annet mens man spruter inn både det ene og det andre inn i kroppen. Godt man kan finne noe annet å gjøre, som jobb og kantarellplukking. Tankene får heldigvis en pause i de timene! Blir spennende dette her da, Sarah70. Sier tvi tvi, håper spira di vil sitte denne gangen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå