Gjest Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Lurer på hvor sikkert det er vist eg tester på dag 10?Når legen sa eg skulle ta blodprøven dag 12?Ser her inne at der er mange som tester på dag 10,er det relevant??
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 relevant og relevant..komer vel litt an på om du vet at el sprøyten er ut av systemet pluss at det uansett kan være for tidlig og da er du like langt og kanskje enda mer frustrert en du var i utganspunktet...ganske utålmodig du har jeg skjønt hehehe og jeg forstår deg så godt!! me jeg kommer ikke til å gjøre samme "feil" engang til selv ihvertfall...men lykke til uansett;)))
Gjest Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Har ønsket og bli gravid i 3 år,og nå kan det ver at eg e,klart eg e utolmodig=)Disse dagene har vert/er de lengste i mitt liv...heh!
to snart tre Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Hei Ruli, hvordan går det med rugingen? At du er utålmodig er vel noe vi alle forstår, har man prøvd lenge så er på en måte tåmlmodigheten "brukt opp" for mange (gjelder også meg:)) Hvilke dag skal du teste, og skal du ta blodprøve i regi av klinikken på testdagen? Kjekt å høre hvordan prosessen for deg er:) Selv skal jeg på 2.UL på mandag, UL i går viste ikke store nok folikker. Så da regner vi med at alt er ok på mandag og at uttak er på onsdag og innsett blir som forventet på fredag til uken. Så en spennende uke for oss begge i vente....
Gjest Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 to snart tre. Går flott,ingen blødning ømme pupper osv=)Det er vell bra skulle en tro..heh!Er bare så utrolig lei av å vente skulle gjort mye for å få et sikkert svar nå ja=)leser at så mange tester på dag tre,det er på mandag for meg.men tror eg tar en hjemmetest på tirsdag.blodprøven hos legen er på onsdag=)
---1t?--- Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 Jeg vet ikke hvor sikkert det er å teste på dag 10, men jeg testa på dag 10 og den lyste positiv mot meg......endelig Har også testa på to forsøk før det, ene gangen var på dag 12 som var positiv, men da mista jeg. Den andre gangen testa jeg på dag 11 og den var negativ, testa igjen de neste dagene men fortsatt negativ og mislykka forsøk. Jeg har full forståelse for at du er utålmodig, det var jeg også og derfor testa jeg så tidlig den siste gangen, jeg har ikke noe forskning bak meg når jeg skriver dette, men jeg tror at er man gravid så ser man det på test på dag 10, er såklart forskjell på folk men dette er min erfaring! Du er vel på dag 11 i dag da HI? Har du testa? Uansett så vil jeg bare si lykke til
akicha Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 Jeg testet fire dager før blodprøven- og fikk positiv test. Jeg er VELDIG glad jeg gjorde det, for jeg har hatt sterke smerter, og jeg er glad jeg vet det er svangerskapsrelatert. Hvis testen hadde vært negativ så hadde jeg fått en forberedelse på at det kanskje ikke går, sånn at det ikke kommer som et "sjokk" ved blodprøven- man er litt forberedt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå