Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kveld, etter mye prat om en baby til (vi har en gutt sammen, min mann tror ikke han vil ha flere), og etter å ha tenkt meg om svært lenge, sa jeg til ham:

"Det er viktigere for meg å få være med deg enn å få en baby til".....

Når han stadig ikke vil, føler jeg at han tvinger meg til å velge, jeg må velge ham og ikke flere barn eller gå fra ham for å kanskje få flere.

Så i dag sendte jeg spørsmålet tilbake til han:

"Er det viktigere for deg å IKKE få flere barn enn å være med meg?!"

Det syntes han var svært urettferdig sagt - men var det egentlig det?! Han tvinger jo MEG til å gi opp det jeg ønsker - da er det vel rettferdig at han må tenke over hva som er viktigst for han også - å være med meg og få flere barn, eller ikke være med meg...

Er det virkelig VIKTIGST å ikke få flere barn, viktigere enn å være med meg?!

Synes virkelig han også har godt av å ta det valget!!

Noen tanker?!

*fortvila*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg trekker det tilbake...

Blir fryktelig lei meg, men prinsippet mitt er - helt inn io hjerterota - at vi begge må være enige....

*fryktelig lei meg*

Skrevet

Tja...han burde kanskje ha vist nok storsinn til å se at når du utleverer deg til han slik du gjorde, så ville det vert fint av han å gjøre det samme tilbake.

Men samtidig så spurte han deg jo ikke- om du ville ha ham eller flere barn. Det sa du på eget initiativ (så vidt jeg forstår deg). Kanskje tenker han at du gir ham informasjon han ikke har bedt om, og graver etter samme informasjon fra ham, som han åpenbart ikke er interessert i å utlevere?

Jeg er nok enig med deg...han har godt av å ta det valget. Men det er nok ubehagelig for ham. Kanskje derfor han kaller det urettferdig. Du kan jo spørre hvorfor han opplever det som urettferdig.

Men han tar kanskje ikke valget før han må, dvs ikke før du står med koffertene pakket. Og nå som du har sagt at du velger ham, så trenger han jo ikke det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...