*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Hei:) Da melder jeg meg inn her. Jeg er en jente på 23 år som har prøvd å få barn med min kjære siden desember 06. For to år siden hadde jeg en kjemisk graviditet, men det har ikke vært tegn til noe spire etter det. Alt er fint med oss begge, og jeg har gått på to enkle og tre doble pergokurer. I dag har jeg og sambo vært på forsamtale på Ullevål. Vi kommer i gang med ivf mellom oktober og desember:)
grace&hope Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Ikke at dette er et forum man helst vil være på - men velkommen skal du være:-) Vi har prøvd siden september 07, alt er fint med oss også. Er nå i gang med vårt første IVF-forsøk. Skal ha uttak på mandag og innsett på onsdag. Veldig spennende dager! Masse lykke til!!
Gjest Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Hei Dreamer! Har sett etter deg her inne, velkommen Og lykke til med forsøket, håper at det klaffer på første
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2009 grace&hope: Tusen takk:) Så spennende at dere er i gang med første IVF-forsøk! Masse lykke til, håper det blir full klaff!! Elisabeth'77: Tusen takk! Masse lykke til du og! Krysser ALT jeg har for at det er deres tur nå!
MK73 Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Ja, når du først er her, så må vi jo ønske velkommen :-) (men som det er sagt så ønsker vi jo egentlig ikke at det skal være noen her) Det er mange flotte damer her inne - det er bare å spørre og grave, så får du svar, og trenger du støtte, så får du det også. Kjempefint forum. Håper dere lykkes ved første mulighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå