Frk Marge Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 får jeg komme inn? testet positivt i dag og er sannsynligvis 5+2 i dag 10 mnd med prøving har endelig gitt uttelling
frøkenmilla Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 10 mnd? Det var lenge. Gratulerer masse. Det var vel fortjent
Gjest Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 oi sann,gratulere og velkommen hit inn til oss=) du er sikkert i april klubben du og da;) når har du termin da? jeg har termin 25-28 april,jeg er 4+5 idag=)=)
Kronesis Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Velkommen og gratulerer med positiv test Vi prøvde 6 mnd før det klaffet og er nå 8+1. Lykke til!
Frk Marge Skrevet 23. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2009 ifølge terminkalkulatoren har jeg termin ca 25 april ja får vel melde meg inn i klubben har hatt et par dagen jeg har vært ganske dårlig nå, håper ikke det fortsetter sånn... (kvalm, svimmel og usigelig trøtt og på toppen av det hele er jeg forferdelig emosjonell...)
Gjest Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 kvalm og svimmel høres veldig kjent ut. For meg begynte det i uke 6, og jeg er nå i uke 8. Er litt bedre, men må legge meg ned ofte. Ble sykemeldt da jeg ikke kunne stå oppreist. Håper det ikke skal vare til uke 12....det er jo ren tortur! Uansett, vi opplever det veldig forskjellig. Jeg får prise meg lykkelig over at jeg ikke ligger og spyr uten matlyst. Velkommen i klubben, og lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå