Frk Marge Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 skrekk og gru... fikk en knallpositiv test i dag, midt på dagen, bare et par timer etter forrige dobesøk... tror jeg hadde el ca den 1/8, så da er jeg vel omtrent 5 uker da? fosteret er 3? dette er bare ikke til å tro... etter 10 mnd uten prevensjon trodde aldri jeg skulle skrive dette men; WWWEEEEEEEEE!!!!!!!!!! mannen er noe restriktiv med jubelen enda... han har bare prøvd dette en gang før og da gikk det galt ... men selv har jeg 2 barn og 2 svangerskap, aldså ingen SA bak meg... vil det ikke være ganske gode marginer da? gitt at det ikke er noe galt med fosteret selvsagt... noen kan jo ikke overleve desverre og da er det jo likebra at det ikke blir noe... han sa at han ikke km til å få sove nå til jeg var over uke 12 i allefall lol så må jeg bare finne en måte å overleve kvalmen, halsbrannen, svimmelheten og trøttheten som har plaget meg i en ukes tid.... og sikkert kommer til å gjøre det i noen uker til håper vi!
happygilmore Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Gratulerer! Tipper det blir ei GOD helg hos dere
Ainahel1 Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 GRATULERE!!!!!!!!!! ønsker dere en riktig god helg:D håper det er flere av oss som følger etter deg til 1.tri snart:-)
superspent75gravid Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Gratulerer så mye:)) Heldig du!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Gratulerer så masse. Kos deg på 1 tri. klem
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 gratulerer så mye!!! :-D kos deg med spira:-) kommer snart etter til 1 tri:-D
Frk Marge Skrevet 21. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2009 takker allesammen sender babystøv til dere jeg (utrolig at det var MIN tur til å si netopp det hehe) hadde svigers på besøk i dag (siden jeg har bursdag..., ikke særlig fin bursdagsgave å få en positiv test vel ), var ikke lett å holde maska nei....
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 ojoj:-) det blei litt av en bursdagspresang:-) gratulerer med dagen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå