millie+2klumper Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Har den en funksjon på den vognen el er den bare til "pynt"? for visst den bare er til pynt synst jeg det er finere uten.. Men ser ikke helt at den har noe stor funskjon på den vognen heller? Eller tar jeg feil?
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Den har vel egentlig ikke så mye funksjon, annet enn at barnet skal holde seg fast. Pluss ekstra beskyttelse mot at småtassene hopper ut av vogna.
Lykke X 4 Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Signerer. Har ikke brukt bumperbar til vår 2 åring, har heller ikke sett særlig behov for det. Hadde bumperbar da han var rundt året.
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Jeg bruker alltid bumperbar for det er ikke alltid vi bruker selene når han sitter i vogna. Det kommer an på hvor villig han er til å sitte der. :-)
vi blir 4 :o) Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 synes det har vær veldig praktisk med bumperbaren.. kjøpte vogna da lillemann var 1 år.. deilig å ha han i vognen uten å måtte sette han fast med selene! Tok den bort når han var 2,5 år.. Anbefaler helt klart å kjøpe med!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Brukte ikke bumperbar til jenta vår. Ingen fare for at de hopper ut av vogna akkurat, de har jo selene på. Vi hadde simo før vi kjøpte MB og da irriterte jeg meg bare over den bøylen som gjorde det vanskelig å løfte ungen ut av vogna når hun satt i pose. Derfor har jeg aldri sett behovet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå