Gå til innhold

Jeg er en ivrig "testoman" og i dag har jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....kastet alle gamle tester som har blitt liggende i toalettmappa mi på badet - det var ikke fler enn 12 tester (som jeg har brukt på 1,5 syklus) - herreguuuuuuuud!!! Går det virkelig an??!?!?

Det som er så rart er at alle de siste 8 testene (som jeg har testet med siste syklus) var positive!!!! Ikke svak positiv engang, men veldig positive!!! (CB-tester + 1 QR) Synes det er så merkelig... Tok siste test på onsdag, samme dag som TR kom, og den er også positiv - men den var jo negativ da jeg testet!!!

Jeg er i dag på syklusdag 3 og fossblør på tredje dagen, har også begynt med ny pergorunde i dag - men synes det er litt rart at alle graviditetstestene er såååå positive!!

Noen som har opplevd det?? Ble nesten litt redd for at jeg kunne være gravid allikevel - men nå har jeg jo inntatt pergotime (som en absolutt ikke skal ta når man er gravid!), ble litt usikker her jeg nå altså...

Tror søren meg jeg er nødt til å ta en test til jeg altså, selv om jeg har mensen bare for å sjekke... herregud - for en testoman jeg er blitt!!!

Klem fra "testomane"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fryyyyktelig farlig å ha mange tester liggende :D (Føler-seg-ikke-truffet-i-det-hele-tatt :P)

Men til det du lurer på: Er det ikke noe med at en test ikke er gyldig hvis den blir liggende over 5 min, eller det tidspunktet det står man skal sjekke testen på..? Føler jeg har lest/hørt det et sted..

Likevel, det er jo en GOD grunn til å ta enda en test, eller..? *hihi*

Skrevet

Det står klart og tydelig at man skal se bort i fra endringer som kommer etter at tidsfristen er gått ut. De er falske. Sikkert et eller annet som gjør at de blir positive over tid. Kast brukte tester med en gang, du er nesten 100% ikke gravid selv om de viser positivt. Beklager å være litt brysk her altså, men vi må slutte å lure oss selv.

Skrevet

hehe vi er temmelig like på det område. Tok en cb.digital idag m spart morgen urin, ble neg. selv om testene har vist svakt positiv i 5 dgr. Tror tr er i morgen eller søndag,men el testen på morgnen var knall positiv. Tror det er el istedet. Rar syklus etter ma for en mnd siden. Kan jeg stole på den digitale? var så lei av å tyde streker. Legen eller 2 leger inkl min gyn sa at det var rart at jeg fikk svake pos.tester så lenge etter en vellykket utskraping uten blødning etter ma. Men så er vel kroppen min slik da. Få satse på at d er el istedet da. Teststreken på el-testen var jo mye sterkere enn den andre. Huff, blir litt gal av den testingen og. Går heeelt i hodet på meg. hehe. Ha en flott kveld.

Skrevet

Enig med deg fabulously!!!

Jeg gjorde kort prosess med alle testene - og det tenker jeg å gjøre i fremtiden også, hehe =)

Ha en strålende fin helg jenter =)

Klem fra

Skrevet

Ja er også enig her, en lurer bare seg selv dessverre.-(

Skrevet

Hei,gikk på byen vi og ble en fin kveld. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...