marsprinsenmin<3 Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Det har seg slik at eg i dag er 11+1 på vei, men den siste uka har jeg hatt stikkinger/kramper fremme der ved tissen, bare innvendig da altså.... Det vare bare i noen få sekunder.... Vet noen hva det kan være??? Bør jeg være bekymret?? Er det farlig?? Normalt??? HJEEEELP!!!
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 hm, jeg vet ikke hva det kan være men gjør det veldig vondt da? hvis ikke kan jeg ikke tenke meg at det er farlig.. alt vokser jo og gjør seg klar nå... men hvis det er veldig vondt ville e nok gått til legen... kan jo kanskje være uvi da???
marsprinsenmin<3 Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2009 Nei, det er bare vondt! Ikke kjempe vondt... Men har noen dager også kjent det nederst i magen også samtidig og uten det i underlivet.... Hørtes det mer kjent ut???
maibaby2012 Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Jeg ville ringt legen. Så slipper du å bekymre deg! Lykke til.
_Amanda_ Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Hos meg har det stukket både her og så lenge jeg har vært gravid. Både i eggstokker, mage og underliv. Tenker at det er en naturlig følge av alle forandringene som skjer i kroppen. Det er helt normalt å ha eggløsnings-lignende stikkinger da eggstokkene fortsetter å produsere progesteron et godt stykke ut i svangerskapet.
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 det kan være strekkesmertet, mye som tøyes inni men ta kontakt med lege eller jm, de har som regel best peiling .
marsprinsenmin<3 Skrevet 21. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2009 Takk for svar! Iogmed at det er litt seint nå får jeg ikke kontakt med de nå.... Skal heller prøve å slappe av litt, siden det ikke er KJEMPE vondt, bare ubehagelig og at jeg ikke har blødninger ol. Men takk for hjelp jenter
* * felicia** Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Synes dette høres ganske normalt ut jeg, men alltid greit å ta det litt med ro når man er gravid.
♥Madame_Mim♥ Skrevet 21. august 2009 #9 Skrevet 21. august 2009 jeg har også hatt litt sånne smerter. Men jeg tror det kanskje kan være milde tegn til bekkenløsning. Er en del som får dette veldig tidlig. Itillegg til dette kan det være voksesmerter. Kan aldri tenke meg at dette er noe farlig. Ikke er det veldig vondt, ikke er det blødninger og det er heller ingen andre tegn til at noe er unormalt. Bare slappa av du, så går det nok over
Gjest Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 Slik du beskriver det høres det ut som ligament smerter. Jeg hadde det en del under forrige svangerskap og det er ikke farlig. Sjekk det likevel ut om det ikke gir seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå