Lykkelig g~g~j Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 tenker å dra 2 uker i mars til Tenerife! Noen som har noen erfaringer å dele? positivt og/el negativt
Gjest Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Ville heller valgt Los Christianos eller Playa Las America. Bedre vær og mer å finne på. Syns vel ikke så voldsomt om kanariøyene i det hele tatt, men i mars er det jo ikke mange andre steder i noenlunde nærhet som har særlig temperatur. Og Tenerife er iallefall bedre enn Gran Canaria. Pass dere for lommetyver og div. svindelforsøk. Mange bra butikker, særlig på kjøpesentrene utenfor Las Americas. Har mange av de kjente spanske klesmerkene, og masse fine sko:) Kjedelig mat. Typisk turist-mat. Men mange steder har de ok tapas. God tur!
Patetica fåkksi Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Kremt. Los cristianos og Playa de las Américas.
digger Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Har ikke vært her selv, men foreldra mine var kjempe fornøyde. Har faktisk flest soltimer her på øya. Jeg har vært i Los Americas og Los Christianos, skikkelig rølpe plasser, men kommer jo litt ann på hva du ønsker for ferien:-)
Patetica fåkksi Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Pussig at du har vært der, for det finnes ingen steder som heter Los Americas og Los Christianos.
digger Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 Oj, oj, oj, LAS Americas, da fornøyd?. Har faktisk vært der flere ganger:-) Men du taster kanskje aldri feil bokstav i vill fart over tastaturet???
Patetica fåkksi Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Jo noen ganger, andre ganger er det kun grunnet min uvitenhet. Forresten skrives det Cristianos.
Gjest Skrevet 21. august 2009 #9 Skrevet 21. august 2009 Patetisk Patetika! Vel er jeg relativt grundig med rettskrivingen, men om jeg bommer på stednavnet på et par ubetydelige steder på en kanarisk øy, så syns jeg faktisk ikke det er krise:)
Patetica fåkksi Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 Du kan godt skrive nicket mitt med c.
Lykkelig g~g~j Skrevet 21. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. august 2009 hehe.. dette var jo til god hjelp ;-) hehe... har selv vært i playa las americas og vært på kikketur til los christianos.. syntes d var fint der jeg, men inntrykket mitt av los gigantes var et mer rolig sted - noe som passer oss bra mtp at vi reiser med en på 7mnd og en på 2,5 år kommer ikke til å gå gatelangs etter kl 19.00 uansett...
Gjest Skrevet 21. august 2009 #12 Skrevet 21. august 2009 Det kunne jeg ha gjort, men syntes heller ikke det var av vesentlig betydning... Antar at hi var mer interessert i konkrete reisetips enn i dine fantastiske kunnskaper om rettskriving når det kommer til syden-destinasjoner.
Patetica fåkksi Skrevet 21. august 2009 #13 Skrevet 21. august 2009 Det hakke no med fantastiske kunnskaper om rettskriving når det kommer til syden-destinasjoner, men at jeg kan språket det er snakk om og syns ikke det tar seg ut å legge til bokstaver og trekke fra é-er. -konkrete reisetips: Jeg har bodd mye på Gran Canaria og kan mer om den uvesentlige kanariske øya enn de andre. Var dog en tur på Tenerife og da tok jeg bare busser fra Santa Cruz til alle de andre stedene, kan ikke si at noen av dem imponerte meg spesielt.
Lykkelig g~g~j Skrevet 21. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 21. august 2009 av en eller annen grunn føler jeg ikke Pa Te Ti Cas reisetips kommer med i mine vurderinger! takk for hjelp ellers!
Patetica fåkksi Skrevet 21. august 2009 #15 Skrevet 21. august 2009 Hvorfor ikke? Fordi jeg er den eneste som kan skrive det riktig¿¡?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå