Gå til innhold

Plutselig et nytt navneforslag til Alfreds lillesøster! men trenger ml-navn...

Anbefalte innlegg

tusen takk til alle som var med og gav oss idéer! husker ærlig talt ikke om noen foreslo dette navnet i min forrige tråd, men jeg skal inn og sjekke det etterpå :9 ære den som æres bør osv.

men i hvert fall så foreslo mannens mormor Gunvor, som hennes allerkjæreste søster het...og når vi fikk tygd litt på det så likte vi det igrunnen! min farfars søster het det også, og hun var høyt elsket og kjempekul, så jeg er egentlig helt i hundre nå - gunvor må det bli!

jeg er en som liker mellomnavn - har det selv, og min sønn har det, og alle mine fremtidige barn skal ha det, så ikke forsøk å snakke meg bort fra det ;-) "gunvor står best alene" biter ikke på denne stae kjerringen her, så bare spar dere ;-)

siden gunvor er litt tungt så tenkte jeg det ville passe med et lett, litt mer jentete mellomnavn. noen som har forslag? :) ingen listetopper please!

Fortsetter under...

Gunvor er litt uvanlig i dag, har ikke fått sin renessanse ennå. Så artig å benytte seg av et navn som ikke er ti-på-topp!

Min mormor het Gunvor Margrethe, passer ganske bra. Ellers foreslår jeg:

Gunvor Lise

Gunvor Mette

Gunvor Lovise

Gunvor Eline

Gunvor Olivia

Gunvor Åse

Gunvor Pia

Kult,dere har funnet et navn som ikke alle bruker!! Wooopi! :oD

Men må jo bare si det Abracadabra... Det står jo så fint alene!! ;o)

Hva med å bruke Gunvor Ingelin da?

Gunvor Magdalena?

Eller noen -ine navn; Gunvor Oline, -Nikoline, -Pauline, osv...

Lilia?

Iselin?

Syns egentlig Gunvor Oline var fint!

Annonse

Masse fine forslag her... :D

Gunvor Oline var nydelig...

Andre jeg liker:

Gunvor Oliva

Gunvor Olava

Gunvor Olea

Gunvor Othelie

Gunvor Otilie

Gunvor Othelia

Gunvor Alice

Gunvor Aline

Gunvor Camille

Gunvor Eveline

Gunvor Felicia

Gunvor Francine

Gunvor Filippa

Gunvor Leandra

Gunvor Leona

Gunvor Louise

Gunvor Tomine

:)

dere er så flinke alle sammen! føler meg helt fantasiløs i forhold ;-)

jeg likte også Gunvor Marie, og Gunvor Elise og Gunvor Serine synes jeg også klang veldig fint. (må ta i forhold til etternavnet også, så selv om jeg synes mange av O-navnene var fine så ble det da litt mye O - med etternavnet med.) Det var mange fine forslag her, jeg har skrevet dem ned, så får vi se etter hvert!

Min utrolig flaky'e mann har jo begynt å rygge fra Gunvor igjen litt nå, men hvis jeg kommer med et knakande mellomnavn så tenker jeg det blir bra, hehe.

Glemte jo også å nevne at pappa heter Gunnar, så det blir jo også nesten litt oppkalling! (Jeg har sagt at hvis vi får en gutt til så skal han hete Gunnar...mannen er ikke helt enig, han synes det er for tett, det bør være minst tre generasjoner imellom, men jeg bare synes navnet er så fint :) ...)

igjen takk for hjelpen alle sammen! skal nok bli et navn på nr to (som vi kaller henne nå for tiden!) likevel!

Annonse

Syns fortsatt Gunvor Oline er fint! :) Men hvis det blir for mange o-er i navnene for deg (jeg kan jo ikke uttale meg om etternavnet deres) kan man jo bytte ut slik at det blir enten:

Gunvor Aline

Gunvor Eline

??

Jeg syns Gunvor Eline er fint av det som er nevnt. Gunvor Oline syns jeg kanskje blir litt vel gammeldags-klingende. Jeg foreslår Gunvor Mathilde. Kanskje ikke så lett mellomnavn, men jeg syns det passet så bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...