Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håpet i det lengste, men nå virker det som om "tanta" kom.

Jeg har syklus på alt fra 24-27 dager, og det var 25 dag i dag.

Har følt meg litt småkvalm, eller rettere sagt, følt som om jeg har hatt en slimball (?) i halsen.

Er så vanskelig å få det til å klaffe, når syklusen er litt frem og tilbake. Orker liksom ikke å "hoppe i høyet" hver kveld heller...

Men får bare fortsette å prøve...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måler du etter eggløsning??? Jeg synes det er veldig greit for da gir det en indikasjon på når i mnd man må være litt ekstra aktiv med kosingen:))) For som du sier man er ikke alltid i form til hver kveld og det skal man jo heller ikke gjøre. Hver andre dag rundt eggløsningsperioden sa min gyn iallfall:)))

Lykke til med prøvingen......og oversender litt sympatiklemmer for at den tanta kom på besøk:/ Depp et par dager, det er lov. Og så gå på med frisk mot med prøving neste pp:)

Klem fra

Skrevet

Jeg bruker bare den eggløsningskalkulatoren på babyverden jeg.

Men kanskje man burde kjøpe noe sånn eggløsningstest. Men da blir det liksom så veldig, hvis du skjønner hva jeg mener....

Det finnes ikke en litt enklere måte da? Jeg kjenner nemlig aldri når jeg har eggløsning jeg.

Sist gang (har en på 5 år) fant jeg ut at jeg bare måtte droppe å tenkte så fælt, og vi hadde faktisk bare sex 2 ganger i den perioden, og der satt den...

Så jeg vet det er mulig.

Skal deppe et par timer til jeg henter i barnehagen, da ser jeg jo at jeg egentlig ikke har noen grunn til å deppe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...