Gå til innhold

INGEN GRAVIDE I GRENLAND??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 21.. har så fryktelig lyst å møte andre gravide her i grenland/omegn

Hadde vært koselig å kunne møttes på kafe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei :)

har termin 4 januar....

så er jeg fra Skien...

Har du fått kontakt med noen andre her inne som er ca fra grenland eller ?

Skrevet

Hei Jeg er gravid i uke 28.

Bor i Porsgrunn

Skrevet

dere er de eneste jeg har møtt her inne:) vi burde jo prøve å få i stand ett eller annet.. er jo så koselig å møte noen i samme situasjon:)

Skrevet

Jeg er gravid i uke 14 snart 15.. Er fra Porsgrunn og bor der. Jeg vil gjerne møte flere i samme situasjon.. :-)

Skrevet

Helt enig:)

Jeg kommer egentlig fra trøndelag, men har vært bosatt i Porsgrunn i over 4år nå. Hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med noen i samme situasjon siden nettverket mitt er ganske lite.

Skrevet

jeg er egentlig bodøjente. og har også rimelig lite nettverk her nede.. så da ervi to om den:) hvrodan skal vi gjøre dette da?

Skrevet

Vi kan jo møtes på en cafe? kanskje "venter på Tage" og "Bolle i ovnen igjen" henger seg på???

Skrevet

Jeg er med .. :-) Greit å møte flere som er gravide og er fra Grenlands-området... Litt lite med nettverk her på min egen alder..

Skrevet

Så bra:) Noen forslag hvor og når det passer???

Skrevet

Hei sann! Kanskje jeg får henge meg på også? Er i uke 36, så har ikke så lenge igjen, men blir gjerne kjent med andre i samme situasjon! :) Bor i Porsgrunn jeg også forresten.

Elise!

Skrevet

Jo flere jo bedre sier nå jeg:)

Noen som har noen forslag å hvor og når??

Skrevet

Passer nesten hele tiden for min del. Er bare hjemme med gutten min på snart 7 mnd. Flere som har så små barn? må nesten ha med han men håper ikke det blir noe problem. Greit å ta ett sted hvor en kommer inn med barnevogn..

Skrevet

Hva med den nye cafeplassen le bon coin? Ligger rett bak Dickens ved siden av Tango frisør i Porsgrunn. Virker som en ålreit plass lett å komme til med barnevogn også for de som trenger det. Tirsdag 08.09 kl.10.30??

Skrevet

Jeg er med. :-) Flere som vil henge seg på? Hvilken uke er du i Synnsi?

• 2 uker senere...
Skrevet

fikk ikke med meg dette jeg...Jeg er fra Skien og er 32 uker på vei. Håper dere skal ha flere treff...:)

Skrevet

hei

satser på at d blir flere treff:)

Jeg tenkte kanskje å holde et hjemme etterhvert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...