Gå til innhold

Jeg må ta abort 5 dager før bryllupsdagen min

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uff.

Kan tidligst fullbyrde aborten mandag om en uke, og lørdagen etter skal jeg gifte meg.

Utrolig teit!!!!!

Er ganske lei meg, men prøver å komme på høyden.

Kan noen si noe om hvor mye de blødde og/eller hadde vondt da det var gått 4-5 dager etter medisinsk abort?

Fortsetter under...

Er du gravid med en annen enn den du gifter deg med, eller skal du ha abort for å kunne drikke i bryllupet ditt? Klarer ikke helt å se hvorfor noen som gifter seg ikke vil ha barn sammen... Ingen kritikk av deg, HI, jeg bare undret litt.

Men for å svare på spørsmålet ditt: Jeg blødde i 14 dager etter en medisinsk abort i uke 8 av svangerskapet, men hadde ikke smerter annet enn den dagen aborten foregikk. Blødde mye de første 5-6 dagene før det avtok gradvis.

Jaja, Jeg får bare bytte bind skikkelig ofte da. Hvit brudekjole blir ikke finere med blod på seg. Men bra du ikke hadde vondt. Håper det gjelder meg også.

Ps. Vi har en datter på 6 md, og jeg skal operere en noe alvorlig og ubehagelig fødselsskade nedentil om ca 2 md, så et nytt svangerskap er rimelig uaktuelt nå. Kan ikke bare på 15 ekstra kilo slik jeg har det nå.

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...