Reflexia Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 jeg slutta på minipilla(conludag) midt i syklusen..14 dager før ikm...nå sitter jeg her å har skikkelig mensmurringer på 4 dagen...kan det være jeg er gravid eller er det pga pilleslutten? hadde vært morro å fått noen tilbakemld på hva dere tror....
Musemor med tre søte små Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Som du selv sier, conludag er en minipille. Dvs. du får eggløsning når du bruker den, egget bare fester seg ikke. Det er også den minipillen på markedet som inneholder minst hormoner. Det gjør at kroppen kommer seg veldig fort inn i baby-laging modus når du slutter med dem, så ja, det er fult mulig du er gravid. Når er det du har IKM?
Reflexia Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2009 har IKM 29 juli..og det føles jo som en laaang evighet til!! har også småvondt i ryggen og luft i magen,men det kan jo komme av alt mulig rart....hva med deg?
Musemor med tre søte små Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Regner med at du mener du har IKM 29. august, ikke juli ;-P Man kan tidligst teste 4 dager før. Lykke til. Jeg fikk mensen i går, og har litt varierende syklus-lengde, så vet ikke IKM før jeg har hatt EL, men vil mest sannsynlig ha den rundt 19-20 september.
Reflexia Skrevet 21. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2009 mener selvfølgelig august du får ha lykke til du også!!! du får holde oss oppdatert da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå