Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Er 6+2 og har vært hjemme igår og idag fra jobb. Jobber i bhg, startet der 1.august. Innkjøring av nye barn og nye kollegaer osv har tydeligvis tatt knekken. I tillegg prøver jeg å være flink til å trene 2 ganger i uka. Oppå dette har det vært personalmøter og div på kveldene. Er helt utslitt!!! Har ikke sagt det på jobben pga jeg nettopp har startet, vil helst vente til 10 uker.. Problemet nå er at jeg er redd for hvordan formen blir videre, er konstant uggen, sliten og svimmel. Forrige svangerskap var jeg mye bedre form. Flere som har det som meg eller har noen synspunkter?? Måtte bare lufte meg litt her jeg..
Gjest Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 har det akkurat på samme måte som deg,er nå 10 uker og har vært utrolig sliten,kvalmen kom for 4 dager siden...men det gjør egentlig ingenting så lenge det er en liten spire i magen
Gjest Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Du er absolutt ikke alene. Jeg er 7 uker på vei, og hadde det fint helt til for en uke siden. Har ligget rett ut siden det. Svimmel, kvalm og lei meg. Tror jeg blir kvalm fordi jeg blir svimmel. Føler meg OK så lenge jeg ligger i ro. Var hos legen i dag, men hun tok ikke blodtrykket mitt en gang.....(?). Fikk sykemelding i en uke. Skjønner at du ikke vil si i fra på jobben i og med at du er helt ny der. Ikke akkurat populært. Men, kanskje like greit om du kryper til korset. Lykke til!
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 høres ut som om su stresser littvel mye.. e harvært sykmeldt i 100% i 14 dager og nå går i 50 % i 1,5 uke.... hadde det sånn som deg men er mye bedre nå... er bare 8+2 enda så det kan jo smu seg igjen... har funnet ut at jeg må spise med en gang jeg merker jeg er sulten, legge med tidlig for å sove ut... ellers er dagen dømt til å bli dårlig. slipp ned skuldrene og ikke stress så....lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå