*Roxy* Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Er det flere her som har hatt det? Det har ikke vært så mye og ikke nødvendigvis friskt blod, men selvfølgelig sånn at jeg reagerer på det. Har ikke tatt det opp med legen enda fordi jeg ikke er langt på vei.. Ville bare høre om det vanlig.
zitcka Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Hei. Jeg hadde småblødninger i mitt første svangerskap. Første blødningen hadde jeg mellom 6 og 7 uke et sted(husker ikke helt). Jeg gikk til doktoren med det og fikk UL. Alt sto bra til:) Det var ikke friskt blod. Det vil si det var rødt men det var blandet med slim. Etter hvert fant jeg ut at det kom av vaginale kontroller som jeg var inne på. Da var det tynne blodkar som hadde sprukket. Men var jeg deg ville jeg dratt til legen allikevel:) Lykke til videre:)
* * felicia** Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Det er vanlig, men alltid greit å få sjekket det likevel (ikke minst for din egen del). Aller størst grunn til bekymring er det når blødning er kombinert med smerter-
Gjest Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Det har jeg også hatt. Leste i en av bøkene jeg fikk av legen, der står det at det ikke er uvanlig etter f.eks samleie fordi livmoren er mer blodfylt under svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå