Musemor med tre søte små Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Noen som har noen gode råd mot menssmerter. Kan ikke bruke Naproxsen eller Ibux siden de helst ikke skal brukes av kvinner som prøver å bli gravide og har problemer. Har prøvd sjokolade, brus, te, paracett, varmeflaske på magen, ostepopp. Ingenting fungerer. Hjelp!!!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Hehe! Sjokolade og ostepop!! Så herlig Mitt beste råd er rødvin og en god film.
Bumblebeee Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Oj, logget meg visst på med den gamle innlogginga...litt trøtt her ja Skrekkblanda fryd = Bumblebie
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Da kan jeg bare bidra med en god varm klem:) Og amnge trøstende ord..........og mulig det må mer sjokolade, smågodt og brus til:) Pluss litt is med diverse ting på......... Stor klem fra
Musemor med tre søte små Skrevet 21. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2009 Tror det er litt tidlig på dagen for rødvin, men det blir nok noe i kveld etter at guttungen har lagt seg
Musemor med tre søte små Skrevet 21. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2009 Aha.. Is har jeg ikke prøvd, og vi har frysen full. Løp inn på kjøkkenet
LillePersille88 ? Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 Legg deg på ryggen, og press beina mot magen ved hjelp av hendene! Beina skal være i en "indianerstilling" hvis du skjønner.. Knærne peker ut til sidene.. Det funker i alle fall for meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå