Gå til innhold

Når begynner dere med gravidklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nr 2 og gleder meg ikke akkurat til de gravidklærne.. Ikke rukket å savne de enda liksom... Jenta mi er 14 mnd.

Noen som har begynt med gravidklær her på 1.tri. enda? I såfall fordi du vil eller må?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei..

jeg har allerede begynt med mammaklær, og det er fordi jeg må... har bare en av de vanlige buksene som passer... er 7+3 magen min poppet ut i uke fem.. er gravid med nummer to..

Skrevet

Jeg er gravid med nr 2 i uke 17. Har ikke begynt med mammaklær enda. Det er ingen som ser at jeg er gravid heller. Har tenkt å drøye så lenge som mulig med mammaklær. Med moten i dag, så tror jeg man kan vente ganske lenge.:)

Skrevet

Jeg har sånn smått begynt, er 11 uker i dag. Jeg hadde mage fra før også, men den har liksom forandret form og vises mye tidligere nå enn med første. Så mens jeg enda prøver å holde det skjult fant jeg ut at jeg måtte prøve litt bredere skjorter. Bukse har jeg også begynt med fordi jeg syns det ble sånn press på magen de vanlige buksene mine.

Skrevet

Jeg er 11+3 og de gamle buskene er umulig å få på seg! Har brukt mammabukser siden uke 8. Venter nr 2, med nr 1 gikk jeg til innkjøp i uke 11.

Skrevet

Med nr 1 begynte jeg å bruke mammaklær rundt uke 20, mens jeg tror at jeg må gå til innkjøp en del tidligere denne gangen :) Kommer sikkert til å måtte anskaffe meg klær i løpe av 1 mnd eller to. Er bare i min 6 uke akkurat nå :)

Skrevet

Begynte i uke 10. Dette er min første graviditet. Begynte fordi jeg måtte. De vanlige buksene ble så utrolig vonde å skulle stramme midt på magen. Hadde en del mage i fra før, men den er større og anderledes nå.

Skrevet

Med førstem,annhusker jeg ikke, men med andremann begynte jeg ikke før uke 21.

Regner med å klare meg ca like lenger uten denne gangen også.

Skrevet

begynner aldri med gravidklær jeg.. bruker bare vanlige klær, bruker til vanlig xs siden jeg er veldig tynn, men bruker topper/t-skjorter i s når jeg er høygravid, for da strammer de vanlige xs t-skjortene rundt magen. Fatter ikke hvorfor vi skal ha på oss grusome mammabukser som rekker til under armene, det er jo mote i dag med store vide overdeler/tunikaer f.eks...kan jo bare kjøpe en eller to størrelser større om det er nødvendig. Joggebukse er jo veldig behagelig når en er gravid:)

Skrevet

Deilig me joggebukse ja,men greit me litt ordentlige klær på jobb da;)) Måtte også begynne me mamma klær i 7 uke,er 2 gang,sist var jeg i uke 19 ca,etter ul;)) dumt med mammaklær så tidlig for da ser folk det,har lyst å holde det hemmelig ei stund;))

Skrevet

Hei, alle sammen!

Godt at vi er flere som alt må bruke mamma klær. Orker ikke vanlige joggebukser/tights da disse strammer over magen. Da blir jeg bare så kvalm. Begynte med gravidbuksene mine i dag og er kun 7 uker og 4 dager på veg. Legen trodde med nr. 1 at jeg skulle ha tvillinger på ultralyden. Magen kom enda tidligere med nr. 2 og nå venter jeg nr. 3. Har født to store unger da, og trøster meg med det. Gikk opp 17 kg i begge svangerskapene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...