nicki82 Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Nærmer meg el og må myse for å se om strekene er like sterke!!! Bruker av og til å snu på testen for å sammenligne streker.. Blir uansett ikke noe klok på det..føler mye skal gå på synsing...
Tweak Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Neh, syntes ikke det var noe problem egentlig. Teststreken ble sterkere og sterkere fram mot el, var like sterk i et par dager før den ble tydelig svakere igjen. Enkelt og greit. Etter hvert som teststreken blir sterkere er det jo bare å øke hyppigheten av hekkingen! Sjekket for el-slim i tillegg. :-) Kjøpte inn masse el-tester og testet omtrent fra mensen var ferdig og til jeg visste at el var over.
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Jeg blir ikke klok på el-tester. Har brukt dem for første gang denne måneden, sånne fra Clear Blue. De slår aldri ut slik som det sier på pakke for meg (to like sterke streker, teststreken er fortsatt svak) men kjenner det som om jeg har nå eller nettopp hadde eggløsning, så hoppet i høyet for sikkerhetsskyld og fortsetter testingen for å se om el virkelig er sen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå